Toivottavasti ei tarvitse enää palata vaan olisi vihdoin aika jäädä.Heinolan paluu
Toivottavasti ei tarvitse enää palata vaan olisi vihdoin aika jäädä.Heinolan paluu
Ykkösveskarin paikan nappaaminen tuon tasoisessa jengissä on kova juttu.
Minä tarttuisin tuohon yllätykseen, kun en itse näe tätä mitenkään yllättävänä. Mielestäni Lankinen on NHL-tason veskarina ollut jo useamman vuoden, mutta Sarosin takaa on vaikea päästä esiin. Saros on niin iso. Siis iso nimi ja selkeä ykkönen.Kevin Lankiselle viimeyönä nollapeli yli kolmellakymmenellä torjunnalla! Omasta mielestä Lankisen tekeminen on ollut toistaiseksi kauden suurin positiivinen suomalaisyllätys. Ykkösveskarin paikan nappaaminen tuon tasoisessa jengissä on kova juttu. Saa nähdä kuka on ykkönen kun Demko selviää loukkaantumisestaan. Toivottavasti Lankisen hyvä vire jatkuu koko kauden.
Husso, Kähkönen, Annunen...Suomalaisten maalivahtien osalta tämä kausi on ollut toistaiseksi mainio. Saros, Luukkonen ja Lankinen kaikki pelanneet loistavaa kautta ollen joukkueensa tärkeimpiä pelaajia. Varsinkin Lankisen meno miltei herkistää, kun ukko operoi minimipalkalla ja valloittanut otteillaan Canucks-fanien sydämet. Toivottavasti meno jatkuu koko kolmikolla samanlaisena.
Siihen päälle vielä Korpisalo ja Blomqvist jotka niin ikään ovat pelanneet hyvin, niin voi sanoa että hyvä pojat, jatkakaa samaan malliin. Jos joku loukkaantuu vaikkapa sitä tulevaa Nations-turnausta ajatellen niin ei kaaduta siihen että meillä olisi vain yksi huippumokke.
Husso, Kähkönen, Annunen...
En nähnyt yhtään kirjoitusta Lankisesta, jossa kukaan olisi veikannut hänestä ykkösveskaria mihinkään jengiin tälle kaudelle. Kyllä minäkin hänen potentiaalinsa tiesin ja ymmärrän, mutta hieno yllätys on jos hän tuon paikan nappaa.Minä tarttuisin tuohon yllätykseen, kun en itse näe tätä mitenkään yllättävänä. Mielestäni Lankinen on NHL-tason veskarina ollut jo useamman vuoden, mutta Sarosin takaa on vaikea päästä esiin. Saros on niin iso. Siis iso nimi ja selkeä ykkönen.
Lankinen on toki pelannut todella positiivisesti ja toivottavasti kirittää loppukaudella Demkoa tasapäisesti. Ohan Lankinen sentään maailmanmestari.
En nähnyt yhtään kirjoitusta Lankisesta, jossa kukaan olisi veikannut hänestä ykkösveskaria mihinkään jengiin tälle kaudelle. Kyllä minäkin hänen potentiaalinsa tiesin ja ymmärrän, mutta hieno yllätys on jos hän tuon paikan nappaa.
Joo en mä näistä ymmärrä paljoakaan, mutta lähinnä Lankisen otteet on ollut läpi uran ihan hyviä. Ei siis mikään yllätys, että pääsee näytön tullessa loistamaan.En nähnyt yhtään kirjoitusta Lankisesta, jossa kukaan olisi veikannut hänestä ykkösveskaria mihinkään jengiin tälle kaudelle. Kyllä minäkin hänen potentiaalinsa tiesin ja ymmärrän, mutta hieno yllätys on jos hän tuon paikan nappaa.
Onko Rasmus Ristolainen noussut jo sijalle 13 plus-miinus tilastossa? Viimeksi kun katsoin, hän oli kolmen miinuksen päässä sijan 13 Sillingeristä.
Edellliseen neljään peliin 0+4 ja +7. Ja ihan ansaitusti.Ristolaisen tehosaldo muuten tältä kaudelta +-0.
Ja pelaa juuri nyt uransa parasta kiekkoa.
Tämä on hienoa. Voisi sanoa, että on sillä tasolla mitä on odotettu.Edellliseen neljään peliin 0+4 ja +7. Ja ihan ansaitusti.
Detroit-Vancouver-pelissä mainittiin, että Kevin Lankinen teki liigaennätyksen ottamalla kauden alusta 10 peräkkäistä vierasvoittoa.
Hieno suoritus ja tarina! Lankisen näemmä kannatti betsata itseensä kesällä.
Eli mitä Lankinen siis teki kesällä? Löi vetoa itsensä puolesta?Lankisen näemmä kannatti betsata itseensä kesällä
Jätti pöydälle rahaa ja solmi halvan ja lyhyen sopimuksen Vancouverin kanssa isomman näyttöpaikan perusteella. Näillä näytöillä saattaa ensi kaudelle olla isompaa lappua tiedossa, joten voi sanoa Lankisen lyöneen vetoa omasta tulevaisuudestaan ja päätös vaikuttaa oikealta.Eli mitä Lankinen siis teki kesällä? Löi vetoa itsensä puolesta?
Eli mitä Lankinen siis teki kesällä? Löi vetoa itsensä puolesta?