Mikko, Roope ja Sebastian saivat vasta heitettyä hentoisen Aleksin helvettiin junasta, kun taas ovi avattiin, potkaisemalla tällä kertaa. Sisään astui Nashville-paitainen tyyppi, mutta se ei ollut kumpikaan niistä hemuleista jotka muutaman ekan pysäkinvälin junassa matkustivat. Mikko huokaisi ja kysyi että no kuka perkele sinä nyt sitten olet? ”Mä oon Juuso, teletappien poika, silmät kiinni!” Mikko, Roope ja Sebastian katsoivat kysyvästi toisiaan, mutta ei kukaan ymmärtänyt mitä tulokkaan sölkötys tarkoitti. Juuso heitti reppunsa lattialle, potki luistimet jaloistaan seinille ja alkoi vetää bisnes-osaston kahvia suoraan termoksen hanasta suuhunsa valuttaen.
Samaan aikaan Mikkola hyppäsi Toukka-junasta viimein pois. Armian viereen oli tullut istumaan joku, joka selitti että mä tein viime kaudella kyllä maalin mut se hylättiin. Joppe katsahti puhujaa ärtyneenä ja tiuskaisi että mä oon ihan nevahööd susta. Sampo Rantaa se ei hetkauttanut, samaa kohtelua hän sai aina kaikkialla muuallakin. Takapenkillä Ristolainen raapusti kaksi uutta viivaa miinusvihkoonsa, ja etupenkillä Niemeläinen heitti femmat Tomi Pettisen kanssa, kun Toukka-juna lähti taas yhdelle uudelle kierrokselle.
Samaan aikaan Mikkola hyppäsi Toukka-junasta viimein pois. Armian viereen oli tullut istumaan joku, joka selitti että mä tein viime kaudella kyllä maalin mut se hylättiin. Joppe katsahti puhujaa ärtyneenä ja tiuskaisi että mä oon ihan nevahööd susta. Sampo Rantaa se ei hetkauttanut, samaa kohtelua hän sai aina kaikkialla muuallakin. Takapenkillä Ristolainen raapusti kaksi uutta viivaa miinusvihkoonsa, ja etupenkillä Niemeläinen heitti femmat Tomi Pettisen kanssa, kun Toukka-juna lähti taas yhdelle uudelle kierrokselle.