Eipä ollut Barkovin rankkari ihan paska eilen: Aleksander Barkov amazing shootout goal (27/11/2015) - YouTube
Tuo oli silti ehkä Barkovin vähiten kaunein rankkarimaali, näin kauniisti sanottuna. Siitä voi päätellä millaisia ne muut ovat olleet. Mut nättihän tuokin oli.Eipä ollut Barkovin rankkari ihan paska eilen: Aleksander Barkov amazing shootout goal (27/11/2015) - YouTube
Buffalo Sabres at Nashville Predators - 11/28/2015
Ei ole Saros kokoonpanossa.
Hutton maalissa ja Peksi avaa luukkua.
Yksi ei kuulosta tosin kovin lupaavalta, ainakaan, jos se on tuo IS:n uutinen. Toisaalta miksi Saros edelleen itse puhuisi aloittavansa jos näin ei olisi.Noi NHL:n kokoonpanot eivät ole varmoja, sen sijaan varsin luotettava DailyFaceoff Twitterissä "There has been one unconfirmed report that Juuse Saros will make his NHL debut for NSH, but nothing concrete." Ja Twitter laulaa, että Saros pelaisi, eli hyvää kiekkoiltaa vaan!
No tämä selvensi jo paremmin, eli Hutton saigonille.Niin, tuolla NHL:n sivuilla on kerrottu vain (eilinen) rosteri, ei mitään kokoonpanoja. Predators ei ole kai virallisesti ilmoittanut edes nostaneensa Saroksen farmista. Joku mediaihminen huomannut jostain NHL:n listoilta, että näin on, siitä alkoi twitterissä arvuuttelu. Ilmeisesti Jatkoaika ja IS ovat kysyneet Juuselta itseltään. Huttonin piti aloittaa, mutta tämän veikataan loukkaantuneen, Predators omassa ennakossaan ilmoitti kokoonpanon itseltään ja vastustajalta, muttei lainkaan omia maalivahteja. Eli ehkä Saros pelaa, jos ehtii. Näin mä oon tämän tulkinnut.
Niille jotka eivät öitä jaksa kukkua ylhäällä tulee tänään mahdollisuus nähdä Barkov pelaamassa, kun Florida kohtaa klo 21.00 Suomen aikaa alkavassa pelissä Detroitin.
Aika hyvä tuuri. Tuskin terveenä ollessaan olisi pysynyt ylhäällä, tai ainakin veikkaisin näin.Markus Hännikäinen sitten harmittavasti loukkaantui ensimmäisessä NHL-pelissään. Ja saikusta tuli sitten pitkä (2 kk). Tilipussin kannalta tosin kävi hyvin, kun loukkaantui NHL:ssä eikä AHL:ssä. Farmissa palkkaa olisi tullut tuollainen vajaa 400 dollaria päivältä, NHL:ssä hän kuittaa nyt sairasloman ajalta reilut 3 800 dollaria päivältä.
Saattaa Ristolainen saada ihan mukavan palkankorotuksen ja muutenkin kohtalaisen muhkean sopimuksen ja tulevaisuuden turvan itselleen, kun tulokassopimuksensa tähän kauteen käsittääkseni päättyy ja aletaan uutta jatkopaperia allekirjoittamaan.Ristolainen taas ollu liekeissä. Melkeen puolen tunnin peliajalla 0+3. Harmi ku ei itse pysty katsomaan kuin viikonloppuisin pelejä. Mielelläänhän noita seurais.
Heh he, no ei kai nyt sentään...Hyvältä kyllä näyttää Ristolaisen kannalta. Varmaan tulossa sellaista 7-8 vuotista noin 6 miljoonan cap hitin diiliä. Mitään siltasopimusta tuskin enää väännetään.