Ei se kasva mihinkään mutta Mounir on oikeassa, että jos 4 millin capillä oleva pelaajat treidataan esim. tasan keskellä kautta tarvitsee joukkueella johon pelaaja treidataan olla capissä tilaa vain 2milliä.Mahtaakohan olla näin? Seurojen cap tila lasketaan päivittäin ja jos on koko kauden ollut alle katon niin siirtorajalla se on kasvanut jo huomattavasti se tila.
@Bosco varmaan osaa kertoa kuinka nuo menevät?
Mahtaakohan olla näin? Seurojen cap tila lasketaan päivittäin ja jos on koko kauden ollut alle katon niin siirtorajalla se on kasvanut jo huomattavasti se tila.
@Bosco varmaan osaa kertoa kuinka nuo menevät?
Pulkkinen Detroitin 1. ketjussa ja 2. ylivoimaketjussa. Luulisi jotain syntyvän.
-Tinke
En ole nähnyt kuin 3 kokonaista peliä tällä kaudella ja minut on kyllä yllättänyt kuinka hyvin JPakka on pelannut. Ei todellakaan huonoimmasta päästä puolustajia. Honka-Jpakka voisi olla aikalailla Starsien yksi pakkipareista muutaman vuoden sisään. Numminen-Timonen vol2 Suomen majuun :)JJ Pakka 27 ottelussa tehot 0+8 ja peliaikaa noin 16 minuuttia per peli. Tällaiset ovat tilastot, miltä peli on muuten näyttänyt? Onko hänestä joskus NHL-tasolle vai onko hän kenties sitä jo nyt?
JJ Pakka 27 ottelussa tehot 0+8 ja peliaikaa noin 16 minuuttia per peli. Tällaiset ovat tilastot, miltä peli on muuten näyttänyt? Onko hänestä joskus NHL-tasolle vai onko hän kenties sitä jo nyt?
JJ on ollut muutamassa viime pelissä Starsin toiseksi paras puolustaja. Nostanut tasoaan erittäin paljon alkukaudesta ja näyttää itsevarmalta kentällä. Tästä syystä myös pisteitä on alkanut tulemaan. Yli puolet pisteistä tullut viimesen ~10 pelin aikana. Jos jatkaa samaa tasoa niin NHL:n puolella pysyy varmasti. JJpakasta on tulossa tasainen suorittaja 3. pakkipariin ja mahdollisesti jopa 2.parin pakiksi eväitä saattaisi riittää.
Saatiin juuri äsken uusi suomalainen maalintekijä tilastoihin, kun Petteri Lindbohm tykitti kiekon Malcom Subbanin selän taakse Blues-Bruins ottelussa. Jää siltäkin osin historiaan että oli Subbanin ensimmäinen päästetty maali NHL:ssä.
Muutoinkin Lindbohm ollut erityistarkkailussa ja mukavaa että sattui just tähän iltaan tuo maali. Ekassa erässä peliaika 06:32 ja virheetöntä suorittamista. Maali tuli nyt toisessa erässä ja peli näyttää olevan varsin hyvin uomissaan.
Edit: No nyt mä viimeistään rakastuin Lindbohmiin täysin: Caron ajaa Oshien laitaan, Lindbohm heittää kintaat jäähän ja käy maksamassa tuosta tempusta Caronille rehellisesti nyrkein takaisin. Ihana mies, jumaliste, täydellistä suorittamista tänään. Maali ja myllyt muutoinkin loistavan suorittamisen lisäksi siis tilillä. Tuota miestä ei enää kyllä farmiin lähetetä, näyttänyt tänään osaamisensa ja antanut kaikkensa joukkueen eteen.
Luultavasti Caron ei kokenut juuri rangaistukseksi tätä tappelua. Henk.koht. olen sitä mieltä että jos lähdetään tuolla tavalla antamaan "muistutus" niin silloin pitää jotakin tapahtuakin eikä ottaa itse pataan. Itsensä tuossa tekee vain naurunalaiseksi kun haastaa eikä ole mitään jakoa.Ja eikun Lindbohmin pisteet nousee! Jordan Caron taklasi T.J Oshieta selästä laitaan ja Petteri otti sitten Caronin pieneen painiin. Noin ei vaan saa tehdä joukkuekaverille ja siitä rangaistaan. Lindbohm sai isot aplodit ja Bluesin pelaajat taputteli poikaa selkään hyvästä työstä.
Ennen kaikkea Lindbohm sekä osoitti vastustajalle että näin ei tehdä, mutta myös oman joukkueensa (tähti)pelaajille, jotka varmasti arvostavat tuota vaikka Lindbohm ei iskuja saanutkaan annettua. Hieno oli katsella kun Steen ja Oshie läpsäisivät miestä perseelle kun lähti huollattamaan kamojaan pukusuojien puolelle.Luultavasti Caron ei kokenut juuri rangaistukseksi tätä tappelua. Henk.koht. olen sitä mieltä että jos lähdetään tuolla tavalla antamaan "muistutus" niin silloin pitää jotakin tapahtuakin eikä ottaa itse pataan. Itsensä tuossa tekee vain naurunalaiseksi kun haastaa eikä ole mitään jakoa.
Luultavasti Caron ei kokenut juuri rangaistukseksi tätä tappelua. Henk.koht. olen sitä mieltä että jos lähdetään tuolla tavalla antamaan "muistutus" niin silloin pitää jotakin tapahtuakin eikä ottaa itse pataan. Itsensä tuossa tekee vain naurunalaiseksi kun haastaa eikä ole mitään jakoa.
Sinä ehkä et uskalla lähteä haastamaan kun tiedät saavasi joka tapauksessa pataasi, Lindbohm onneksi ei tällaista asetelmaa säikähtänyt vaan meni kimppuun omiensa puolia pitäen ja sai varmasti toiminnallaan arvostusta osakseen.Henk.koht. olen sitä mieltä että jos lähdetään tuolla tavalla antamaan "muistutus" niin silloin pitää jotakin tapahtuakin eikä ottaa itse pataan. Itsensä tuossa tekee vain naurunalaiseksi kun haastaa eikä ole mitään jakoa.
Öyäägh. Jos Petteri olisi tipahtanut ensimmäisestä tiltistä tai ollut täysin riepoteltavana niin voisin allekirjoittaa tämän. Itse tappelu meni kuitenkin aivan toisin. Lindbohm jäi aluksi vähän hankalaan asemaan ja otti muutaman suoran kuin vanha tekijä pyrkien samalla parempaan iskuasentoon. Sitten kun Caronilta oli paras puhti poissa niin mies lyyhistyi kevyesti jäihin. Olisi nyt ottanut samalla miehekkyydellä vastaan sen mitä tulossa oli.Luultavasti Caron ei kokenut juuri rangaistukseksi tätä tappelua. Henk.koht. olen sitä mieltä että jos lähdetään tuolla tavalla antamaan "muistutus" niin silloin pitää jotakin tapahtuakin eikä ottaa itse pataan. Itsensä tuossa tekee vain naurunalaiseksi kun haastaa eikä ole mitään jakoa.
Laitetaan vielä pidempi video tuosta tappelusta, jossa näkyy kaikki jälkitilanteet sekä pistetään nyt vielä pelin jälkeinen haastattelu myös mukaan.
Tappelu Youtube sivuilta: Jordan Caron vs Petteri Lindbohm fight. Boston Bruins vs St. Louis Blues Feb 20 2015 NHL - YouTube
Haastattelu samalta sivulta ajassa 5:00: Last 2 mins of game, Cole save. Lindohm interview. Boston Bruins vs St. Louis Blues Feb 20 2015 - YouTube
Lisätään tähän vielä pelin jälkeinen haastattelu Lindbohm, Steen + Hitch. (linkki vie nhl.com)
Vähän jänskättää Petteriä vielä nuo livehaastattelut ja postgame haastikset. Kuten Steen jo sanoikin tuossa haastattelussa, että Petteri oli heidän kirjoissaan pelin selkeä 1 tähti. Pelin edetessä näki jo kuinka paljon kaverin itseluottamus nousi, tästä on mielenkiintoista nähdä jatkaako hän myös ensi yönä Penssejä vastaan. Tuntuisi hullulta jos hän ei pelaisi. Hyvin on pullat uunissa pojalla tässä organisaatiossa.