En nopealta vilkaisulta huomannut pillua käsiteltävän. Itse odotan häneltä ehkä jopa semmoista 30 pisteen kautta. Mielestäni kuitenkin selvää kamaa ylhäällä pelaavaksi,koko kaudeksi.
Olihan siitä toki lyhyt maininta ja mikäli enemmän kiinnostaa niin katsele Nashville Predators-ketjua johon ainakin allekirjoittanut pyrkii päivittämään uusia tietoja Antista. Tällä hetkellä taistelee ns. "viimeisestä paikasta" hyökkääjistössä usean muun pelaajan kanssa.
Itse odotan lähinnä n.80 runkosarjapeliä neloskentässä Tootoon ja erään toisen puupään kanssa, joten tehoja tuskin tulee 10 pistettä enempää. Toivottavasti olen väärässä ja mies pääsee pelaamaan ihan pelimiesten rinnalle.
Toisen ketjun laidassa olisi Pillun mentävä aukko mutta se on lähinnä suomalaisten toiveissa. Ellet laske pelimieheksi Radek Bonkia joka tullee olemaan kolmosen keskellä. Tootoolle on varmasti suurempi rooli luvassa kuin "nelosketjun puupää".
Niin P-A-tyylinen pelaaja, että NHL:ään käy kuin nyrkki silmään...
Vielä jos Pihlström olisi 20cm pitempi, ainakin 30kg lihaksimmaampi ja syntynyt P-Amerikassa niin olisi varmasti jo viime kaudella päässyt kunnolla haistelemaan NHL-hallien tunnelmia.
Nashvillellä on käsittääkseni enää pari ottelua pre-seasonia jäljellä joten kyllä tuo Pihlströmin paikka selviää hyvin pian.