Ei ole meikäläistä kauheasti napannut lätkä ja HIFK pariin viime kauteen, mutta eipä näköjään muitakaan. Täähän on kuin joku Saipan osio: valmentaja saa kenkää ja ketjussa muutamassa tunnissa säälittävät 20 sivua! Menkääs katsomaan kevättä -05, Aran kenkäämistä ja The Sirin signaamista. Jumalauta, että kävi kuhina! Muutama kausi sitten tuli johonkin pelaajasignaukseen tämän verran settiä puolessa tunnissa. Kiitos kovasti HIFK:n nykyjohto tästä verrattoman mielenkiintoisesta jääkiekkojoukkueesta.
HIFK:sta ei pääse koskaan kokonaan irti, mutta siihen voi kyllä helposti ottaa etäisyyttä. Toisaalta oon aika helppo nakki. Ei tarvitse muuta kuin ruveta näyttämään peli-iloa, taistelua ja fyysisyyttä kentällä, niin tulen takaisin kuin jojo. Jätin tarkoituksella mainitsematta voitot ja tappiot, koska peli-ilo, taistelu ja fyysisyys riittävät mulle. Niiden sivutuotteena tulee niitä pisteitäkin.
HIFK:sta ei pääse koskaan kokonaan irti, mutta siihen voi kyllä helposti ottaa etäisyyttä. Toisaalta oon aika helppo nakki. Ei tarvitse muuta kuin ruveta näyttämään peli-iloa, taistelua ja fyysisyyttä kentällä, niin tulen takaisin kuin jojo. Jätin tarkoituksella mainitsematta voitot ja tappiot, koska peli-ilo, taistelu ja fyysisyys riittävät mulle. Niiden sivutuotteena tulee niitä pisteitäkin.