Oliskohan se Q perhana sentään nyt kuitenkin arvannut tällä kertaa oikein?
Mistä niin päättelet, että hän olisi tässä asiassa arvannut oikein?
Oliskohan se Q perhana sentään nyt kuitenkin arvannut tällä kertaa oikein?
No ihan just nyt ainakaan ei ole Summasella nimeä alla. Mutta ei ole vääntöä kyllä lopetettukaan
Miltä kuulostaisi tällainen Tamimainen win-win -tilanne: Summanen-Baxter. Tällöin Tuohimaakin pelastaisi kasvonsa.
Arvoisa avojääpommi, mistäs moinen kommentti?
Mihin Rindell sitten ripustettaisi? Vai meniskö joukon jatkeena ja maskottina?
Nimi paperiin! Kyllä tässä nyt Jurasic Park osaston on pakko antaa siimaa.
Toivottavasti EI todeta, että läheltä liippas ja uusi koutsi on Satakunnan Hamsteri. Ei, ei, nej, nej!
Lähetetään Rindell Poriin, Ässät kuulemma tarvitsevat uutta valmentajaa. Kunhan Rindell käy jonkun muodonmuutos tai jonkun vitun extreme makeover-ohjelman läpi, niin siinähän olisi porilaisille oiva porilaisen hulluuden sanansaattaja ja toteuttaja.
Lähetetään Rindell Poriin, Ässät kuulemma tarvitsevat uutta valmentajaa. Kunhan Rindell käy jonkun muodonmuutos tai jonkun vitun extreme makeover-ohjelman läpi, niin siinähän olisi porilaisille oiva porilaisen hulluuden sanansaattaja ja toteuttaja.
HIFK etsii siistiä ulospääsyä ja toivoo eniten Summanen-Baxteria. Mutta haluaisiko kumpikaan edellä mainituista herroista tällaista?
Summanen-Baxter? Epäilen. Raimo Summanen varmasti valitsee itse itselleen sopivan 2.koutsin. Nimet Kummola,Niinimaa,Jutila ja Baxter ovat auttamatta ulkona.
Älä unohda Jari Kurria, joka on vaan liiton sätkynukke.Nimet Kummola,Niinimaa,Jutila ja Baxter ovat auttamatta ulkona.
Hieman ohi ketjun aiheen, mutta klo 13 alkaa taas suora kolme tuntia kestävä kyselytilaisuus Sihvoselle. Joten ei muuta kun kysymään, missä mennään tämän asian tiimoilta.Summanen tekee nyt vastapalveluksen Sihvoselle?
Summanen-Baxter? Epäilen. Raimo Summanen varmasti valitsee itse itselleen sopivan 2.koutsin. Nimet Kummola,Niinimaa,Jutila ja Baxter ovat auttamatta ulkona.
Mielenkiintoinen on kyllä paletti tällä hetkellä. Onko kukaan miettinyt Jari Porttilaa kakkoseksi?
Kaiken järjen mukaan jos Summanen tulee ykköseksi, valitsee Rami ihan itse lopputiiminsä. Ja kuten Jhag aikaisemmin jo mainitsi, tuskin Baxter edes jäisi kakkoseksi.
Mielenkiintoinen on kyllä paletti tällä hetkellä. Onko kukaan miettinyt Jari Porttilaa kakkoseksi?
Kaiken järjen mukaan jos Summanen tulee ykköseksi, valitsee Rami ihan itse lopputiiminsä. Ja kuten Jhag aikaisemmin jo mainitsi, tuskin Baxter edes jäisi kakkoseksi.
Ehkä Petteri Sihvonen "Suomen parhaana kakkosvalmentajana" palaa taas penkin taakse. Sihvonenhan on ilmeisen hyvää pataa Raadon kanssa ja hän onkin tässä parin vuoden aikana nostanut tasaisin väliajoin Raatoa jalustalle. Summanen tekee nyt vastapalveluksen Sihvoselle?
Uskon kyllä, että Baxter haluaa loppukauden palkan HIFK:lta. Jos HIFK tarjoaisi paikkaa Summasen (tai kenen tahansa muun) kakkosena Baxterille, niin eiköhän hän jäisi tehtävään.
Paul Baxterista on vielä sen verran sanottava, että hyvin pitkälte hänen ansiostaan HIFK:ssa luistelee Pesonen, Heikkinen, Vesce ja Cook. Hän otti kaikkiin omatoimisesti yhteyttä ja sai "ylipuhuttua". Se kertonee toki jotain meidän toimitusjohtajasta mutta se ei kuulu tähän ketjuun.
Arvauksia:...valmennusryhmään kuuluisi Raadon lisäksi Baxter, Kiva-Harri, Sakke, Surenkin, Pena ja itse perkele.
Paul Baxterista on vielä sen verran sanottava, että hyvin pitkälte hänen ansiostaan HIFK:ssa luistelee Pesonen, Heikkinen, Vesce ja Cook. Hän otti kaikkiin omatoimisesti yhteyttä ja sai "ylipuhuttua". Se kertonee toki jotain meidän toimitusjohtajasta mutta se ei kuulu tähän ketjuun.
Eli kyllä se Baxter on paljon hyvääkin tuonut..pedannut hyvän rungon Summaselle, kenties.
Kuten tuossa joku jo huomauttikin, ilmeisen erilaisia käsityksiä asian laidasta on esitetty:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2033727&postcount=142