Tämä on muuttunut, pikkuveljeni :)
Olepas kunnolla siellä naapurissa, muuten nappaamme teiltä Virmasen! Tässä meinaan pitää saada jostain uusi tj.
Tämä on muuttunut, pikkuveljeni :)
Todellinen off topic, mutta tuo olisi kaappaus. Kait mulla vähän vippaa, mutta on Masa kehittynyt. Siitä voi oikeasti kuoriutua helmi, sellainen smugujen kauppaama, mutta aito kuitenkin.Olepas kunnolla siellä naapurissa, muuten nappaamme teiltä Virmasen! Tässä meinaan pitää saada jostain uusi tj.
Pentti kieltää neuvottelut, kuten asiaan kuuluu.
Summasella taistellaan mestaruudesta, Toivolalla saadaan tutinaa ja örinää+ taistellaan sijoista 4-8.
Toivottavasti ei mene yläkerrassa piuhat solmuun, sillä minä olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä Toivolan puolesta.
Sama. Kyllä nyt kaivataan varmasti hyvää valmentajaa, Toivola ei valitettavasti minua ole vakuuttanut. Lukko ei pelaa mitään ihq-kiekkoa, vaikka miehistö siihen ehkä mahdollistaisi.
Sama. Summanen on huippukoutsi, mutta omaa liikaa henkisiäongelmia. Tuo mukanaan liian paljon paskaa. Toivola sisään. Tosin epäilen, että HIFK:n on kohta pakko jo markkinointi mielessäkin palkata Summanen.
Raato höystettynä Toivolan purukalustolla, Hartsan karismalla ja Baxterin pelikirjalla. Ihan hyvä koutsi.Pelottaa jo etukäteen minkälainen sekasikiö sieltä jysähtää ensi kaudelle ihmeteltäväksi.
Hyvät kandidaatit, toivottavasti jompikumpi toteutuu. Tietääköhän joku sen, kuka näitä neuvotteluja on HIFK:n puolesta käynyt? Sopii nimittäin toivoa että Pentti puhuu ihan asiaa ja totuutta siinä, ettei hänellä ole ollut neuvottelujen kanssa mitään tekemistä. Mikäli edelleen on tarkoitus myös Pena vaihtaa, olisi varmaan hedelmällistä että seuraaja pääsisi vaikuttamaan myös valmentajan valintaan ettei sitten myöhemmin ilmenisi pahempia ristiriitoja ja näkemyseroja uuden valmentajan ja uuden TJ:n välillä.Aamun IS-veikkaaja kertoo, että HIFK on loppusuoralla kauden 08-09 ykkösvalmentajan valintaprosessissa. Raimo Summanen ja Mika Toivola ovat ne kaksi, jotka ovat lähimpänä sopimusta HIFK:n kanssa, erikseen tietysti, eivät yhdessä. Pentti kieltää neuvottelut, kuten asiaan kuuluu.
Aamun IS-veikkaaja kertoo, että HIFK on loppusuoralla kauden 08-09 ykkösvalmentajan valintaprosessissa. Raimo Summanen ja Mika Toivola ovat ne kaksi, jotka ovat lähimpänä sopimusta HIFK:n kanssa, erikseen tietysti, eivät yhdessä. Pentti kieltää neuvottelut, kuten asiaan kuuluu.
Minä taasen toivoisin, että näistä kahdesta nimenomaa Toivola valmentaisi ensi kaudella HIFK:ta. Summanen uutena valmentajana ei herätä minussa mitään spontaaneja ilonpurskahduksia, koska pidän häntä mieleltään turhan epävakaana tapauksena. HIFK ei kaipaa enää jatkossa mitään ongelmatapausta vaan kunnollisen suomalaisen coachin, jolla ei ole turhaa tarvetta setviä julkisuudessa ego-ongelmiaan.Hyvät kandidaatit, toivottavasti jompikumpi toteutuu. Tietääköhän joku sen, kuka näitä neuvotteluja on HIFK:n puolesta käynyt? Sopii nimittäin toivoa että Pentti puhuu ihan asiaa ja totuutta siinä, ettei hänellä ole ollut neuvottelujen kanssa mitään tekemistä. Mikäli edelleen on tarkoitus myös Pena vaihtaa, olisi varmaan hedelmällistä että seuraaja pääsisi vaikuttamaan myös valmentajan valintaan ettei sitten myöhemmin ilmenisi pahempia ristiriitoja ja näkemyseroja uuden valmentajan ja uuden TJ:n välillä.
Itse olen veikannut Toivolan valmentavan seuraavaksi Jokereita.
Jos Summasesta saisi vain ne hyvät puolet mukaan, niin tokihan olisi ykkösvaihtoehto. Jos mukaan tulisi vain puolet huonoista puolista, niin vieläkin diili olisi ok. Vaikka huonoista puolista 95% tulisi mukana, silti hommaa kannattaisi kokeilla. Vaan kun se viimeinen 5% pilaa kaiken.
Summasen työhistoria ei oikein lupaile, että miestä kannattaisi palkata mihinkään 3v prokkikseen, kun tuo 6kk on aika tiukassa. Summanen on loistava valmentaja, innovaattori ja jääkiekkomies mutta kauniisti ihmissudetaidot ovat sitä luokkaa, ettei siitä yksikään organisaatio maailmassa selviä. Eli Toivola vaan kehiin.
, Hartsan karismalla
.
Ai jaa, olikos paljonkin HIFK:ssa ja Jokereissa ongelmia mestaruuden ja hopean lisäksi? Eivätkö organisaatiot olleet tyytyväisiä? No koutsin tehtävä on saada joukkueesta menestyksen kannalta maksimaalinen tulos, hänen tehtävänään ei ole olla sirkusmanageri tai elämänhallintakonsulentti.
Kannattaa muistaa, että Summanen ei ole koskaan liigaurallaan valmentanut (ykkösenä tai kakkosena) muuta kuin huppukallista huippujoukkuetta. Itse asiassa Summasen jengi on aina tainnut olla vähintään liigan toiseksi kallein!?Aika hyvin on mielisairaalapotilas menestynyt valmentamillaan joukkueilla. Toivolalla on ollut vähän hiljaisempaa.
Aika harva organisaatio on ollut Summaseen pidemmän päälle tyytyväinen. Summanen on toki loistava valmentajana, mutta tuo mukanaan liikaa ylimääräistä, että häneen kannattaisi sitoutua pidemmäksi aikaa. Summasenkin tapauksessa tulisi taas kerran kalliiksi kun 3 vuoden sopimus jouduttaisiin purkamaan kesken kaiken. Summasen ollessa kyseessä, niin voidaan toki selvitä halvallakin, sillä syitä sopimuksen purkamiseen varmasti löytyy.
Koutsin tehtävä on toki saada maksimaalinen tulos, mutta Summasen kanssa työskentelyä ei voi oikein toivoa kenellekään. Lyhyempi projekti saattaisi vielä pysyä sietokyvyn rajoissa. Nyt en edes tarkoita vain pelaajia. Pelaajat ovat tottuneet kaikenlaisiin valmentajiin.
Toivolan toivottaisin mielelläni tervetulleeksi Hifkiin. Pitkästä aikaa fyysinen valmentaja, joka peluuttaa Hifkin näköistä kiekkoa ja omaa jopa hyökkäyspelikirjan. Stadilainenkin vielä.
Kannattaa muistaa, että Summanen ei ole koskaan liigaurallaan valmentanut (ykkösenä tai kakkosena) muuta kuin huppukallista huippujoukkuetta. Itse asiassa Summasen jengi on aina tainnut olla vähintään liigan toiseksi kallein!?
Toivola taas ei ole koskaan päässyt näyttämään kykyjään kuin halvoissa tai keskihintaisissa joukkueissa. Moni näkee vieläpä, että Ässien yllätyshopea tuli juuri hyvän valmennuksen ansiosta. Toivola tuntuu peluuttavan varsin modernia kiekkoa - pienellä fyysisellä lisämausteella! Luulisi kelpaavan HIFK:lle (kelpaisi minun Tapparallenikin, mutta ei taida olla saumaa)?
Mutta toivottavasti HIFK tekee sopimuksen Summasen kanssa, jolloin Lukko jatkaa Toivolalla, ja Tappara saa pitää Uraman...