Suljettu Osasto

  • 15 881
  • 191

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suljettua osastoa vastaan minulla ei sinällään mitään ole ja varmasti omanlaisena fooruminaan on paikallaan.

Suljettu Osastoa en sen sijaan lue, koska en voi osallistua keskusteluun, jos asia kiinnostaa ja minulla olisi jotain sanottavaa, joten jätän koko palstan siihen kuuluville. Mielenkintoista olisikin kuulla muilta osastolle kuuluvilta lukevatko he Suljetun osaston juttuja vai eivät?
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Mielenkintoista olisikin kuulla muilta osastolle kuuluvilta lukevatko he Suljetun osaston juttuja vai eivät?
No ainakin minä silloin alkuaikoina päätin olla lukematta ko. palstaa koskaan. Vaikka olisi oikat niin tuskin vaivautuisin. Enkä oikein ymmärrä miksi joku haluaisi sinne mitään kirjoittaa.

Tosin pahahan se on kommentoida kun ei tosiaan ole oikkia. Sehän itseasisa tarkoittaa, että olen huono ihminen enkä hyvinen tyyppien "kaveri".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mitä te itkette?

Jos se Suljettu Osasto ei kerran kiinnosta, niin miksi ihmeessä siitä kuitenkin on täällä NIIN KOVA PORU?
Ainakin minä olen tyytyväinen Suljetun systeemiin. Kirjoitin Suljetulle esim. pitkähkön novellin ja AIVAN varmasti moni palstan lukija sen sieltä löytää helpommin, kuin jos olisin sen skrivannut tänne Vapaan puolelle. Tällä puolella se olisi hukkunut puolessa tunnissa kaikenmaailman äänestyksien ja galluppien taakse.
En minä sitä väitä, että nuo minun kirjoittamani sairaat tarinat olisivat jotenkin parempaa "kaunokirjallisuutta" kuin esim. gallupit joissa joku viestiketjun aloittaja jostakin oudosta syystä haluaa tietää että minkälaisella autolla minä ajan, vaan väitän sitä että on hyvä erottaa Jatkoajassa jokin osio, jossa saa kirjoitella pitkiäkin vuodatuksia ilman että ne katoavat galluppien ja chattiviestien avaruuteen.
Että tällaista tällä kertaa... tuli taas ihan turhaan kirjoitettua tuo ylläoleva teksti... sehän on juuri sitä samaa millä YLLÄPITO perusteli alunperin Suljetun Osaston perustamista... ei vaan tunnu menevän kaikille asia jakeluun...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Predator
Jos se Suljettu Osasto ei kerran kiinnosta, niin miksi ihmeessä siitä kuitenkin on täällä NIIN KOVA PORU?
Ainakin minä olen tyytyväinen Suljetun systeemiin. Kirjoitin Suljetulle esim. pitkähkön novellin ja AIVAN varmasti moni palstan lukija sen sieltä löytää helpommin, kuin jos olisin sen skrivannut tänne Vapaan puolelle. Tällä puolella se olisi hukkunut puolessa tunnissa kaikenmaailman äänestyksien ja galluppien taakse.
En minä sitä väitä, että nuo minun kirjoittamani sairaat tarinat olisivat jotenkin parempaa "kaunokirjallisuutta" kuin esim. gallupit joissa joku viestiketjun aloittaja jostakin oudosta syystä haluaa tietää että minkälaisella autolla minä ajan, vaan väitän sitä että on hyvä erottaa Jatkoajassa jokin osio, jossa saa kirjoitella pitkiäkin vuodatuksia ilman että ne katoavat galluppien ja chattiviestien avaruuteen.
Että tällaista tällä kertaa... tuli taas ihan turhaan kirjoitettua tuo ylläoleva teksti... sehän on juuri sitä samaa millä YLLÄPITO perusteli alunperin Suljetun Osaston perustamista... ei vaan tunnu menevän kaikille asia jakeluun...

Toivottavasti tällä ei tarkoitettu kaikkia? Itseasiassa oli koko osasto unohtunut, kunnes tämä ketju ilmestyi jostain takaisin. Kuten aikaisemmin mainitsin on varmasti paikallaan, ja jokainen saa selailla palstoja sen mukaan mitä etsii. Suljetulle Osastolle on parempi kirjoittaa pidemmä tarinta, jotka vastausten puutteessa hukkuisivat viesti massaan.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Predator
Jos se Suljettu Osasto ei kerran kiinnosta, niin miksi ihmeessä siitä kuitenkin on täällä NIIN KOVA PORU?
Ainakin minä olen tyytyväinen Suljetun systeemiin. Kirjoitin Suljetulle esim. pitkähkön novellin ja AIVAN varmasti moni palstan lukija sen sieltä löytää helpommin, kuin jos olisin sen skrivannut tänne Vapaan puolelle.
Minä en ainakaan nyt kauheasti ole itkenyt. :confused:

En tiedä mitä alueelle kirjoitetaan, mutta yleensä mielenkiintoiset aiheet tuppaavat olemaan suosittuja. Turhat aiheet eivät ole suosittuja ja häviävät itsekseen. Hyvä niin.

Sinänsähän tämä Jatkoaika on käsittääkseni tarkoitettu jääkiekkoa varten, joten miksi täällä kenenkään erikoiskirjoituksia edes tarvittaisiin? Kannattaisiko niitä varten olla kokonaan oma kirjallisuus-foorumi? Siellä olisi varmasti muitakin kiinnostuneita lukemassa ja kommentoimassa. Itse ainakin menisin mieluummin sinne kuin olisin täällä päivystämässä mahdollisia tarinoita.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Tatzka


Toivottavasti tällä ei tarkoitettu kaikkia? Itseasiassa oli koko osasto unohtunut, kunnes tämä ketju ilmestyi jostain takaisin. Kuten aikaisemmin mainitsin on varmasti paikallaan, ja jokainen saa selailla palstoja sen mukaan mitä etsii. Suljetulle Osastolle on parempi kirjoittaa pidemmä tarinta, jotka vastausten puutteessa hukkuisivat viesti massaan.

>>> Tatzka hei, älä viitsi.... sinä tasan TARKKAAN tiedät, etten minä YLEISTÄ MITÄÄN! Sinulla on homma hallussa, niinkuin pitääkiin, mutta onko se kaikilla hallussa? Jotenkin tämän Suljetun Osaston kanssa on tullut sellainen hullu tunne, että jotkut Jatkoajan kirjoittajat ovat suomalaiskansalliseen tapaan HIRVEÄN KATEELLISIA jostakin ihme asiasta... jota he eivät kuitenkaan osaa itse täällä kunnollisesti selittää! Esimerkiksi, miksi ihmeessä täällä MONI valittaa sitä kun ei ole tullut valituksi Suljetulle Osastolle.... samaan hengenvetoon he kuitenkin sanovat etteivät "viitsi lukea mitään pitkiä sepustuksia"... no jo nyt on perkele... onko täällä todella näin kovapäistä jengiä? Jos joku haluaa kirjoitella tänne sättejä (sekin on käsittääkseni palstan SÄÄNNÖISSÄ kielletty) tai galluppeja, niin siinähän kirjoittelevat! Mutta antakaa nyt perhana meille, jotka haluamme takoa näppäimistöä vähän pitempäänkin, vapaus toteuttaa itseämme sormiemme kautta. Vai onko se niin vaikeata?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti mikaw
Minä en ainakaan nyt kauheasti ole itkenyt. :confused:

En tiedä mitä alueelle kirjoitetaan, mutta yleensä mielenkiintoiset aiheet tuppaavat olemaan suosittuja. Turhat aiheet eivät ole suosittuja ja häviävät itsekseen. Hyvä niin.

Sinänsähän tämä Jatkoaika on käsittääkseni tarkoitettu jääkiekkoa varten, joten miksi täällä kenenkään erikoiskirjoituksia edes tarvittaisiin? Kannattaisiko niitä varten olla kokonaan oma kirjallisuus-foorumi? Siellä olisi varmasti muitakin kiinnostuneita lukemassa ja kommentoimassa. Itse ainakin menisin mieluummin sinne kuin olisin täällä päivystämässä mahdollisia tarinoita.

Tuskin täällä kukaan mitään päivystää... paitsi minä juuri päivystin tuon sinun viestisi. Oletko muuten huomannut, että tämän Jatkoajan palstan nimi on VAPAA... jne.
Tällä palstalla ei ole välttämättä kyse jääkiekosta... understood?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Predator


>>> Tatzka hei, älä viitsi.... sinä tasan TARKKAAN tiedät, etten minä YLEISTÄ MITÄÄN! Sinulla on homma hallussa, niinkuin pitääkiin, mutta onko se kaikilla hallussa? Jotenkin tämän Suljetun Osaston kanssa on tullut sellainen hullu tunne, että jotkut Jatkoajan kirjoittajat ovat suomalaiskansalliseen tapaan HIRVEÄN KATEELLISIA jostakin ihme asiasta... jota he eivät kuitenkaan osaa itse täällä kunnollisesti selittää! Esimerkiksi, miksi ihmeessä täällä MONI valittaa sitä kun ei ole tullut valituksi Suljetulle Osastolle.... samaan hengenvetoon he kuitenkin sanovat etteivät "viitsi lukea mitään pitkiä sepustuksia"... no jo nyt on perkele... onko täällä todella näin kovapäistä jengiä? Jos joku haluaa kirjoitella tänne sättejä (sekin on käsittääkseni palstan SÄÄNNÖISSÄ kielletty) tai galluppeja, niin siinähän kirjoittelevat! Mutta antakaa nyt perhana meille, jotka haluamme takoa näppäimistöä vähän pitempäänkin, vapaus toteuttaa itseämme sormiemme kautta. Vai onko se niin vaikeata?

Täytyy myöntää, että turha viesti minulta. Ehkäpä turhaan kärjistin asiaa jälleen, huono päivä näemmä.

Suljettu osasto on paikallaan ja ilmeisesti onnistunut juuri olemaan sen kaltainen foorumi, kuin sen pitikin olla. Pitkiä kirjoituksia, ilman chatti viestejä ja kaikenmailman äänestyksiä. Niillehän löytyy oma paikkansa Vapaan puolelta, ja siellä ne toimivat paremmin.

Suljetun Osastontarkoitus olikin olla palsta jolle ei kirjoiteta lyhyitä viestejä vaan pitkiä ajatelmia. Siellä ne eivät huku suuren viesti massaan, johonka ne Vapaan puolella monesti hukkuvat, sääli sinänsä.

Itse suhtauduin Suljettuun Osastoon aluksi kriittisesti, mutta ilokseni olen huomannut Osaton täyttävän paikkansa. Se ei ole keneltäkään pois vaan toisille lisää.

Hyvää kirjoittelu intoa kaikille.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Predator
Tuskin täällä kukaan mitään päivystää... paitsi minä juuri päivystin tuon sinun viestisi. Oletko muuten huomannut, että tämän Jatkoajan palstan nimi on VAPAA... jne.
Tällä palstalla ei ole välttämättä kyse jääkiekosta... understood?
Tiedän kyllä. Itsehän vaan kovasti kritisoit, että ei kirjoitukset näy kun vapaalla alueella kirjoitellaan "liikaa" vapaista asioista.

Saanko minä sitten mennä kirjoittamaan oman juttuni Suljetulle Osastolle. Vaikka täällä sanoisin mitä tahansa niin voihan minullakin olla intoa kirjoitella. Nyt siihen ei ole mahdollisuutta. Kirjalllisuus saitilla kaikki pääsisivät kirjoittamaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti mikaw
Tiedän kyllä. Itsehän vaan kovasti kritisoit, että ei kirjoitukset näy kun vapaalla alueella kirjoitellaan "liikaa" vapaista asioista.

Saanko minä sitten mennä kirjoittamaan oman juttuni Suljetulle Osastolle. Vaikka täällä sanoisin mitä tahansa niin voihan minullakin olla intoa kirjoitella. Nyt siihen ei ole mahdollisuutta. Kirjalllisuus saitilla kaikki pääsisivät kirjoittamaan.

>>> Voisitko ensin opetella kirjoittamaan yhdys sanat ja sa malla voisit laitt aa pilkkujakin joh onkin väliin. Mikäs se kirjallisuus saitti muuten on? Onko se jo pe rus tettu?
Olisi sinän sä ihan jännää nähdän sin un kirjoituksesi siellä Sul Je Tulla Osas Tolla...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mikähän tuo, parahin Predator, vuodatuksesi perimmäinen tarkoitus oikein on? Minä ja moni muu, esim. mikaw ja Tatzka, olemme vaan sitä mieltä (uskoisin) että alkuperäinen syy, miksi olemme liittyneet JA- kirjoittajiin ja jopa aktiivisesti kirjoitamme, on se että haluaisimme ottaa kantaa asioihin. Kuitenkin nyt on niin että kaikki tänne rekisteröityneet eivät voi niin tehdä.

Ei se ole keneltäkään pois, että on mahdollisuus kirjoittaa analyyttisempiä ja harkitumpia juttuja SO:oon. Nyt vain on käynyt niin, että osa heistä jotka haluaisivat pohtia asiaa pintaa syvemmältä, joutuvat kirjoittamaan chattien sekaan, jos mahtuvat.

En haluaisi verrata systeemiä mihinkään ddr-läiseen, enkä sitä tee. Pointtini on ollut vain, että asiat olisi voinut hoitaa myös toisella tavalla.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti Predator
Olisi sinän sä ihan jännää nähdän sin un kirjoituksesi siellä Sul Je Tulla Osas Tolla...
Hyvä meininki Predator... Ei voi kun kehua. Oikeas taan tuo lla juu ri osoi tat se n m itä ajant akaa. Kaveripiiri ei siis halua muita hiekkalaatikolleen leikkimään...

Ja minä kun luulin, että sinäkin olisit ihan fiksu. Näköjään erehdyin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä te itkette?

Viestin lähetti mikaw
Hyvä meininki Predator... Ei voi kun kehua. Oikeas taan tuo lla juu ri osoi tat se n m itä ajant akaa. Kaveripiiri ei siis halua muita hiekkalaatikolleen leikkimään...

Ja minä kun luulin, että sinäkin olisit ihan fiksu. Näköjään erehdyin.

>>> No hyvä on, myönnetään että tuo vinoiluni välimerkeistä ja yhdyssanoista oli mauton. Olisi pitänyt jättää se ENTER painamatta, joten SORRY.
En minä ole mikään äidinkielen poliisi... kyllä ne pilkut minultakin välillä unohtuvat, tai menevät vääriin paikkoihin.

MUTTA, kuten sanoin, niin mielestäni tuo Suljettu Osasto on onnistunut viritelmä. Siellä sepustukset eivät todellakaan katoa chattien sekaan...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nyt jonkin aikaa Suljettua seurattuani niin näyttää vähän siltä että Osaston vois todella sulkea.Ainoa joka sinne pääsääntöisesti kirjoittaa ja avaa joka toisen aiheen on salibandy,ringette-Oiva joka yrittää tupata lajeansa jääkiekon joukkoon.Jo Kiekkopesässä Oiva yritti samaa siinä onnistumatta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti mixu
Nyt jonkin aikaa Suljettua seurattuani niin näyttää vähän siltä että Osaston vois todella sulkea.Ainoa joka sinne pääsääntöisesti kirjoittaa ja avaa joka toisen aiheen on salibandy,ringette-Oiva joka yrittää tupata lajeansa jääkiekon joukkoon.Jo Kiekkopesässä Oiva yritti samaa siinä onnistumatta.

Mikä on Suljettu Osasto?
En ole koskaan käynytkään siellä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti mixu
Nyt jonkin aikaa Suljettua seurattuani niin näyttää vähän siltä että Osaston vois todella sulkea.Ainoa joka sinne pääsääntöisesti kirjoittaa ja avaa joka toisen aiheen on salibandy,ringette-Oiva joka yrittää tupata lajeansa jääkiekon joukkoon.Jo Kiekkopesässä Oiva yritti samaa siinä onnistumatta.

mixun kanssa samaa mieltä. Tai eihän tuosta osastosta haittaakaan ole mutta ainakin minä toivoin että siellä olisi esiintynyt kunnon keskustelua (eikös se ollut osaston idea). Nyt oikeastaan ainoa luettava on ollut Predatorin mainiot stoorit....
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
"Keskustelua kaikista aiheista Osastolle valittujen potilaiden kesken"

Kävin myös katsastamassa osaston ja aika nihkeän oloinen paikka on kyseessä. Siellä olevat jutunaiheet, joko sivuavat muualla olevia keskusteluja tai sopisivat vallan mainiosti vapaaseen/SM-liiga-puolelle. Ideaa varmaan oli, mutta homma ei taida toimia -> osaston lakkautus säästösyistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös