Kaikki huono musiikki aiheuttaa hylkimisreaktion. Yksiä kauheimmista ovat nämä vanhojen kunnon biisien (esim. Pink Floyd, Another brick in the wall pt2) modernisoinnit, kuten joku erittäin ansiokkaasti esitti pari vuotta sitten. Sitten toinen on tietysti tämä 50-100 vuotiaille tarkoitettu harmonikkamusiikki, eli jari sillanpäät ja vastaavat passss..kat. Tankomarkkinoiden funktio on jäänyt minulle epäselväksi, eikö kannattaisi alkaa kehittämään jotain uutta formaattia, kun 30 vuoden päästä yleisökin löytyy hautuumailta. Maltan tuskin odottaa tulevaisuuden trip hop markkinoita.
Listamusiikistakin suurin osa on täyttä tuubaa. Ultra Bran kieuntaa ei oikeasti kestä kukaan, kaikki vaan haluavat ilmeisesti näyttää musiikillisesti viisailta ja sen takia kehuvat orkesteria. Bändin suurin ansio taitaa olla esiintyminen ihan hyvän suomalaisen komediasarjan tunnarissa. Jenkkien top40 listalta suurin osa artisteista on jotain vitun pätkämusiikkia, eli siis juuri sitä jossa tulee pulsseissa seitsemän biittiä sekuntiin ja sen jälkeen on kokotauko. Laulu etenee myös samaan tahtiin. Voi helvetti plz armoa. Kaiken maailman britnit ja kumppanit kaikessa ärsyttävyydessään jäävät kyllä helposti mm. orkesterin nimeltä Dream Theater varjoon. Olen kuullut elämäni aikana yhden biisin DT:ltä ja se riittää varmasti hyvän mielipiteen luomiseen. Kauheaa tuubaa, jotain kitaravetoista sekasotkua. Ärhs. Ja sitten siitä pitäisi vielä pitää, kun se on kuulemma taidetta. Itseasiassa en kuuntele radiosta muuta paljon kuin autolla ajaessa kuuluvat ohjelmat kuten joskus dänsmob lait, avs... En kuuntele paljon radiota. Minulla on oma CD auton cdpesässä jonka bändit/artistit ovat Zen cafe, 22-pistepirkko, Chicane, Portishead, Beastie boys, Isaac Hayes, Carl Cox sekä DJ Mystikiltä yksi biisi... Ainiin ja Portisheadin kompilaatio jonka itse kokosin, parhaat biisit parhaassa järjestyksessä.