Minä en sulje radiota
Joo.Minä pidän radiota aina päällä,kun olen kotona.Itseasiassa en kuuntele mitään kanavaa,vaan kuulostelen kohinaa.Teen tämän siksi,kun minulle tulee viestejä Hörps-nimiseltä planeetalta.Hörpsissä asustelevat pikku veijarit ovat auttaneet minua jo monessa käytännön asiassa.Viime viikolla nämä snadit humanoidit lähettivät minulle Ufon rakennusohjeet.
Olenkin ruvennut jo rakentamaan tunnistamatonta lentävää hökötystä.Runko on jo valmis.Tein sen kirjahyllystä,sohvista,pöydistä ja ikkunoiksi otin makkarin fönarit.Olenkin nyt siirtynyt sähkö-hommiin.Eukko ei kyllä ymmärrä,miksi minun on pitänyt repiä kaikki kämpän piuhat irti.Onneksi näin kesän kynnyksellä himassa ei lämmitystä,tai valoja juurikaan tarvita.Mittareiksi otin automme?(Saab)osoittimet.Samalla poistin siitä(kin)turhasta romukasasta kaikki pellit.Tarvitsen peltiä,koska ilmakehään palatessani tarvitsen suojaa kuumuutta vastaan.
Kun saan tämän UFO:n valmiiksi,niin lähdemme Pentin kanssa Hörpsissä käymään.Siellä asustelee Izo Gooni-niminen jässikkä.Tämä Izo on kolme metriä pitkä,ja hänellä on kuusi kättä.Me Hifk-fanit olemme saaneet jo liian pitkään tuskastella kädettömiä pakkeja,tältä goonilta eivät kädet ihan heti lopu.Izolla on myös kahdeksan silmää,joten pelisilmää on vaikka muille jakaa.Hörps-planeetta on jäinen planeetta,joten Izo on luistellut/harjoitellut koko ikänsä.
Vaikka hän meidän mittapuun mukaan tuntuu vanhalta,492-vuotta,niin kyseessä on vielä nuori peluri.Kuvitelkaa vähän:Jannu on treenannut 397-vuotta meitä varten.Vaikka Sami Helenius menisi Jokereihin,niin en jaksa uskoa,että hän kovin herkästi haastaisi Goonia,jolla on kuusi kättä.Muonapuolikin rupeaa olemaan jo suht kuosissa,olen varannut mukaan.
-Tonnikalaa
-Nuudeleita
-Kuivattuja hedelmiä
-Kuivattua lihaa
-200-korillista Koffia,joiden voimalla juhlimme Izon kanssa sopimusta Hörps-polaneetalla.
Kaikkea safkaa en kuitenkaan voi/pysty itse miettimään.Pyydänkin teiltä apua,arvon ÄTPPOMK-klubilaiset.Pentti on varmasti hyvinkin vaativa noissa muona-hommissa,joten auttakaa tätä Jullinauttia.
Ps:Naapurin radion olen käynyt usein sulkemassa,sillä sieltä puolelta kuuluva Röketti Rölli häiritsee elämääni.
HÖRPSSSSS!!!!!