Suhteesi juorulehtiin

  • 3 258
  • 31

Suhteesi juorulehtiin

  • Olen tilaaja

    Ääniä: 13 4,4%
  • Ostan irtonumeron 5 kertaa vuodessa tai useammin

    Ääniä: 2 0,7%
  • Ostan irtonumeron alle 5 kertaa vuodessa

    Ääniä: 6 2,0%
  • Luen odotushuoneissa, en osta irtonumeroita

    Ääniä: 170 57,2%
  • En edes lue

    Ääniä: 106 35,7%

  • Äänestäjiä
    297

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai noita monikin lukee.

Pitää aina muistaa, että Suomessa on kuitenkin se noin neljä miljoonaa tuulipukukansalaista, ja jos heistä vaikka joka kymmenes tilaa Seiskan niin alkaahan siinä olla jo saatanallinen levikki yhdelle törkylehdelle.

Itse kulttuuria harrastavana urheiluihmisenä en moiseen paskaan koske ikinä, missään.
 

Kaivanto

Jäsen
vlad kirjoitti:
Kappalemäärissä lehti on muistini mukaan kuitenkin vähintään kolmas heti Seuran ja Avun jälkeen näistä viikottain ilmestyvistä juorulehdistä. (Tarkisin levikin: vuonna 2005 se oli 264 067 kpl ja koska viikkolehdestä kyse niin ilmeisesti tarkoitetaan kpl per viikko, lukijamäärä 947 000 eli aika suurista määristä on kyse).

Muistaakseni Seiska ainakin jossain vaiheessa ohitti levikissä kaikki perinteiset juorulehdet, jolloin sen edelle jäi maksullisista aikakauslehdistä vain Aku Ankka.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
JAgE kirjoitti:
Harmitonta hupia ei ole se, että yksi saatanan lehtimyyjä soittaa kolme kertaa saman päivän aikana, ja keksii joka kerta uusia tarjouksia. "No mutta jos minä tarjoan sinulle tähän hintaan, niin ehkä mielesi muuttuu..." No prkl, ei muutu. Seiskan ylistysjutuistasi päätellen sinä, Golden AWe, saatat hyvinkin olla kyseinen myyjä.

Olen rakennus-, sota-, maailmanvalloitus-, lääketiede-, ja viihdealalla thank you very many.

Ihanko varmasti soitti sama myyjä kolme kertaa saman päivän aikana? Olisit kuunnellut eka puhelun aikana tosi kiinnostuneena minuuttikaupalla ja sitten kun jannu on narussa naurat ylimielisen räkäisesti "Kuvitteletko siis tosiaan pystyväsi myymään minulle jotain?"

Sinun on iskettävä niiden kunniaan ja psyyketasoon ylimielisellä huumorilla heistä itsestään, se loukkaa eniten.

~BREASTS!
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Hyvä mesta löytää ilmaista lukemista, erityisesti Seiskoja sekä Katso- ja OHO-lehtiä on ainakin meidän taloyhtiön paperinkeräyslaatikko. Luen em. lehtiä jos käsiin osuu, ja taisi meille joskus Seiska tulla kotiinkin.

Kevyttä kamaahan ne ovat, vartissa on yleensä läpi luettu. Pystyn lukemaan näitä aviiseja uskomatta kaikkea mitä niissä kirjoitetaan... Sama koskee Jatkoaikaa...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kaivanto kirjoitti:
Muistaakseni Seiska ainakin jossain vaiheessa ohitti levikissä kaikki perinteiset juorulehdet, jolloin sen edelle jäi maksullisista aikakauslehdistä vain Aku Ankka.

Taidat olla oikeassa, Seiskan levikki on suurempi kuin Seuralla, jonka levikki on 211 863 kpl ja lukijamäärä 849 000 kpl. Avun tietoja en kaivanut esille kun en muistanut mihin konserniin se kuuluu mutta muistini mukaan se on levikiltään ollut pienempi kuin Seura.

vlad.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vlad kirjoitti:
Taidat olla oikeassa, Seiskan levikki on suurempi kuin Seuralla, jonka levikki on 211 863 kpl ja lukijamäärä 849 000 kpl. Avun tietoja en kaivanut esille kun en muistanut mihin konserniin se kuuluu mutta muistini mukaan se on levikiltään ollut pienempi kuin Seura.

vlad.

Apu on A-lehtien lehti ja lukijoita 838000. Levikkiä en löytänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös