Viestin lähetti Sledge Hammer!
[BHarkimo oli aiemmin päivällä Päivän Lööppi-ohjelmassa ja veti siinä ainakin pointsit himaan toteamalla olevansa Liigan puheenjohtaja ja pidättäytyvänsä kommentoimasta tapausta sen enempää. [/B]
???
SM-liigan "puolueettoman" Harkimon kertomaa MTV3 nettisivuilla "Jääkiekon SM-liigan puheenjohtaja ja Jokereiden omistaja Hjallis Harkimo ihmettelee HIFK:n valmentajan Alpo Suhosen väitteitä tahallisesta vahingoittamisesta.
-Olen puhunut valmentaja Raimo Summasen, joukkueen kapteenin Ville Peltosen ja muiden pelaajien kanssa kanssa asiasta. Ei ole pienintäkään epäilystä siitä, ettei Suhosen puheissa tahallisesta vahingoittamisesta ole mitään perää, Harkimo vakuuttaa.
Harkimon mukaan nyt syntynyt kohu on aivan kohtuuton.
-On tietenkin ikävää, että pelaajia otteluissa loukkaantuu. Jokeripelaajille langetetut rangaistukset eivät olisi näin kovia, jos nämä loukkaantumisen eivät olisi tapahtuneet samassa ottelussa. Esimerkiksi Sihvonen on yksi liigan kilteimmistä pelaajista. Kaikki tässä jääkiekkotouhussa mukana olevat tietävät, ettei Sihvonen lähtisi ikinä telomaan tahallaan ketään pelaajaa, Harkimo painottaa.
Harkimo oli selvästi ärsyyntynyt Suhosen julkisuuteen antamasta lausunnosta, ettei hän isänä haluaisi suositella jääkiekon harrastamista jälkikasvulleen.
-Minä ainakin haluan, että minun vanhempi poikani (12-vuotias Joel) harrastaa ja pelaa jääkiekkoa, Harkimo nauraa."