Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 653
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wire

Jäsen
Vaikka olisi pitänyt. Olisi nimittäin pitänyt tulla Saksalle jäähy. Ja kostaminen on aika kiinnostava ilmaus ohi menneestä taklauksesta.
Olisi pitänyt mutta siihen ei pystytä vaikuttamaan. Kostamiselle olisi voinut. Saku ei pelannut lähelläkään kiekkoa joka oli kulmassa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Olen miettinyt miksI olen aina kännissä ku katson Suomen pelejä. Nyt sen tiedän, vitun Mika Saukkonen. Voi helvetti, että on puusilmä

En katso yhtään peliä enää selvinpäin, kun tämä sankari selostaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Pulu ylivoimastakin näemmä viltissä, tai sitten Laineelle haetaan pisteitä. Milläs vittu Pulukaan tekee maaleja, jos Lindell ei passaa sille kertaakaan kahdessa pelissä?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Suomi johtaa 4-1. Peli jo käytännössä voitettu eikä Suomella ole ollut mitään hätää koko pelin aikana. YV on toiminut hyvin ja alivoima myös. Kuitenkin suurin osa viesteistä pelkkää ranteiden viiltelyä ja omien haukkumista. Jatkoaika ei petä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
VITTU MORJES!!!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laine teki sen, eikös se nyt tehnyt sen 18-vuotiaiden pelaajien piste-ennätyksen?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Laine. On se kova. Jumalattoman kova.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sanoiko joku Laine?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kappas, Pate osuu taas.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hiittä mallia hietanen hahah
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös