Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 649
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saukkonen selostaa Tamin oppien mukaan: "Selosta hyvin oikeat pelit."
Näillä alkusarjan matseilla mitään väliä oo.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Miten voi olla väärä vaihto kun Saksalla ei ollut edes kiekkoa?:D

Moi Suikkanen.

Luuletko että saa puolustaa kuudella, tai vaikka kymmenellä pelaajalla kunhan ei koske kiekkoon?
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Suht välipeli Suomelta, huomenna varmasti eri joukkue jäällä. Hietanen, Lindell, Pokka tänään paskimmat jäällä, mutta varmasti parantavat huomiselle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tuo Laine tulee mättämään ihan vitunmoiset pisteet näissä kisoissa. Näitä rupumaita vastaan tuo pari maalia on varmaan aika minimi, ja tuskin se ihan turisti on Kanadaa tai USA:takaan vastaan. Varsinkaan kun jenkit ei ainakaan parin ekan pelin perusteella ole kamalasti vakuuttanut, etenkään maalivahdit.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ei ole kukaan muukaan.
Kyllä mä Barkovin ihan yhtä kovaksi talentiksi lasken. Pelipaikka ja rooli ovat tietenkin erilaisia mutta lahjakkuuksiltaan ihan yhtä kovia jätkiä. Todella mahtavaa, että näitä kavereita alkaa tippua Suomesta usean laihan vuoden jälkeen. Barkov, Ristolainen, Määttä, Rantanen, Kapanen, Laine, Puljujärvi ja Juolevi. Onhan noita.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Eräskin nimimerkki heitti sellaisen analyysin, että Suomen pitää parantaa paljon jos mielivät haastaa Yhdysvallat :D

Taisin olla minä. En mä nyt ranteita viiltele, mutta onhan tuossa 5vs5 pelissä varsinkin tekemistä. Valko-Venäjä pelistä otettiin mun mielestä pakkia. Tiedä sitten jos tietoisesti säästelivät huomiseen, mutta tolla pelillä ei todellakaan tule helppoa matsia nopeita jenkkejä vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alle varausikäisten. Crosby oli tehnyt 18-vuotiaana tehot 8+8.
Okei hyvä täsmennys, muistin kyllä että Sidi teki silloin ekoissa MM-skaboissaan hyvät tehot, mutta en muistanut oliko minkä ikäinen. Mutta tosiaan alle varausikänen pelaaja.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Tuo kuvankaunis poika Patrik Laine". Vittuileeko Mertsi Patelle?
Jos Mertaranta saisi päättää, Nummelin ja Karalahti pelaisivat vieläkin ykkösparissa. Anzalle kun tuo uusien pelaajien hyväksyminen vaatii aikaa.

Mutta joo, hyvä että Suomi voitti!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Surullismielistä tuo Suomi-fanien epätietoisuus koodista. Lauloivat koko kansallislaulun, ei vain pohjoista. Siperian kautta kotiin, moukat. Ei mitään ymmärrystä lajista.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mukavaa, että Komarov sai tunnustusta Suomen MVP-valinnan muodossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös