Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 912
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivon todella ettei Laine joudu Toronton tai Edmontonin kaltaisiin syöpäorganisaatioihin. Stamkosin mahdollinen treidi olisi ainoa mahdollisuus sille että Laine menisi ykkösenä, mitä ei toivottavasti tapahdu.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Mut hei Mertaranta! Tennistä! Ravit! Valiolii...eikun hetkinen niiden oikeudet loppuikin.

Don Tami ei tietenkään lukenut Wikipediasta tietoja. Oli itse paikalla, kun nuo pytingit rakennettiin. Sanoi vaan, että "Veljet nyt laitetaan linna pystyyn".
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toivon todella ettei Laine joudu Toronton tai Edmontonin kaltaisiin syöpäorganisaatioihin. Stamkosin mahdollinen treidi olisi ainoa mahdollisuus sille että Laine menisi ykkösenä, mitä ei toivottavasti tapahdu.
Mikäs Torontosta nyt "syöpäorganisaation" tekee. Stamkosia tuskin treidataan, joten ole huoleti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Juu ole onnellinen, siellä on vähän peteriä veskankamoissa hikoilemassa ja aikuiset miehet lätkii puvut päällä kiekkoja sille, sekä Tamin takkia mainostetaan tämän tästä. Et menetä mitään, noi mainoksetkin on kivempaa katseltavaa kuin tuo. Niin ja onhan sinne raahattu joku saatanan pukukopin pätkäkin missä ne välillä käy hakamussussti istumassa penkeillä ja juttelemassa, sekä se saamarin kosketusnäyttö taulu, mistä sitten yritetään raahailla selkä kameralle niitä äijänkuvia, kun se on niin vaikeaa etukäteen suunnitella ne jutut.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jalonen yrittää herätellä studiosta käsin Jalosta. Hyvä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Don Tami ei tietenkään lukenut Wikipediasta tietoja. Oli itse paikalla, kun nuo pytingit rakennettiin. Sanoi vaan, että "Veljet nyt laitetaan linna pystyyn".

Juuri näin. Ketäpä ei esittelisi asiantuntemuksella rakentamaansa kaupunkia.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei vittu. Mainoksilta ja erä alkanut jo. En myöskään olisi halunnut nähdä erän maaleja uudestaan.
 

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Maikkarilla tullaan mainoksilta toiseen erään vähän myöhässä. No, täytyy ilmaispuolella ottaa kaikki rahat pois niin konkurssi siirtyy hetkeksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juu ole onnellinen, siellä on vähän peteriä veskankamoissa hikoilemassa ja aikuiset miehet lätkii puvut päällä kiekkoja sille, sekä Tamin takkia mainostetaan tämän tästä. Et menetä mitään, noi mainoksetkin on kivempaa katseltavaa kuin tuo. Niin ja onhan sinne raahattu joku saatanan pukukopin pätkäkin missä ne välillä käy hakamussussti istumassa penkeillä ja juttelemassa, sekä se saamarin kosketusnäyttö taulu, mistä sitten yritetään raahailla selkä kameralle niitä äijänkuvia, kun se on niin vaikeaa etukäteen suunnitella ne jutut.
Kuulostaa, että Yleä on kopioitu. Nimittäin Kummelia.
 

Duffeldof

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Toivon todella ettei Laine joudu Toronton tai Edmontonin kaltaisiin syöpäorganisaatioihin. Stamkosin mahdollinen treidi olisi ainoa mahdollisuus sille että Laine menisi ykkösenä, mitä ei toivottavasti tapahdu.

Hyvin oot ilmeisesti seurannut änäriä. Vinkki: Edmonton pickkaa nelosena.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki jotka eivät seuraavaan peliin mennessä ole tehneet maalia vilttiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös