Älä nyt, Tami setä opettaa meille vähän historiaa.Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Miksei Paten maalia katota..
Mut hei Mertaranta! Tennistä! Ravit! Valiolii...eikun hetkinen niiden oikeudet loppuikin.Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Mikäs Torontosta nyt "syöpäorganisaation" tekee. Stamkosia tuskin treidataan, joten ole huoleti.Toivon todella ettei Laine joudu Toronton tai Edmontonin kaltaisiin syöpäorganisaatioihin. Stamkosin mahdollinen treidi olisi ainoa mahdollisuus sille että Laine menisi ykkösenä, mitä ei toivottavasti tapahdu.
Juu ole onnellinen, siellä on vähän peteriä veskankamoissa hikoilemassa ja aikuiset miehet lätkii puvut päällä kiekkoja sille, sekä Tamin takkia mainostetaan tämän tästä. Et menetä mitään, noi mainoksetkin on kivempaa katseltavaa kuin tuo. Niin ja onhan sinne raahattu joku saatanan pukukopin pätkäkin missä ne välillä käy hakamussussti istumassa penkeillä ja juttelemassa, sekä se saamarin kosketusnäyttö taulu, mistä sitten yritetään raahailla selkä kameralle niitä äijänkuvia, kun se on niin vaikeaa etukäteen suunnitella ne jutut.Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Jalonen yrittää herätellä studiosta käsin Jalosta. Hyvä.
Don Tami ei tietenkään lukenut Wikipediasta tietoja. Oli itse paikalla, kun nuo pytingit rakennettiin. Sanoi vaan, että "Veljet nyt laitetaan linna pystyyn".
Kai se sanoo ettei Ahon paikka ole Koivun ketjussa.
Jos maksu-kanavaltakin tulee tällaista pelleilyä niin olen kyllä tyytyväinen etten ole maksava asiakas.
Kuulostaa, että Yleä on kopioitu. Nimittäin Kummelia.Juu ole onnellinen, siellä on vähän peteriä veskankamoissa hikoilemassa ja aikuiset miehet lätkii puvut päällä kiekkoja sille, sekä Tamin takkia mainostetaan tämän tästä. Et menetä mitään, noi mainoksetkin on kivempaa katseltavaa kuin tuo. Niin ja onhan sinne raahattu joku saatanan pukukopin pätkäkin missä ne välillä käy hakamussussti istumassa penkeillä ja juttelemassa, sekä se saamarin kosketusnäyttö taulu, mistä sitten yritetään raahailla selkä kameralle niitä äijänkuvia, kun se on niin vaikeaa etukäteen suunnitella ne jutut.
Toivon todella ettei Laine joudu Toronton tai Edmontonin kaltaisiin syöpäorganisaatioihin. Stamkosin mahdollinen treidi olisi ainoa mahdollisuus sille että Laine menisi ykkösenä, mitä ei toivottavasti tapahdu.
Rantanen koivun kenttään.Rantanen tuohon neloseen, jos ei ala Pulkkinen tekemään maaleja.