Su 8.5.2016 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 88 797
  • 790
Tila
Viestiketju on suljettu.
On jotenkin todella odottava ja hieno fiilis kun Laine on nykyään kentällä. Ikinä ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Ihan todella luottavainen olo Laineen suhteen
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Istun täyteenängetyssä Jyväskylä - Kuopio bussissa, vieressä möhömahainen, ympärikänninen ja vitusti haiseva ja päällensä kuolaava suomalaisnuorukainen, joka vie puolet omasta penkkitilastanikin, mutta ei kait tässä. Iloitaan nyt silti Suomen maaleista! :D
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mertsillä ei vieläkään näytä iskostuvan päähän että ulkomaalainen seura ei voi voittaa Venäjän mestaruutta. Gararin Cupin kyllä jos tuomarit sallii.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Laine ei vissiin edelleen mahdu World Cuppiin... vai miten se meni, tulkaa ny ite kertoon.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Ei ole Saksasta vastusta. Ainoastaan Draisatlin ketju saa jotain aikaan. Eiköhän tämä ole 6-1 tms. Laine täräyttää vielä toisen, mutta hattu tulee vasta Unkaria vastaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jumalauta mä oon niin onnellinen että oon päässyt näkemään tän uuden sukupolven Granlundista alkaen, joita ei huimaa. Mua vähän herkistyttää! Tää sukupolvi voittaa vielä suuria voittoja. Toivottavasti ei tuu syöpää, pääsee näkemään tän sukupolven mainetekoja.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä nyt voisi Saksalaiset vähitellen alkaa lähetellä niitä pelaajiaan vähän parempiin liigoihin kun siihen omaan sarjaansa. Ei taso vaan riitä tuon joukkueen rungolla.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Onko tällaisissa arvokisoissa mitään mieltä? Mää vaan kysyn.
Aika paljon ns turhia pelejä. Usa & Kanada pelit taitaa olla lohkossa ainoat kunnon pelit jossa on vastusta.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Vieläkö se joku/jotkut on sitä mieltä että Pulkkinen on Lainetta monipuolisempi pelaaja ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös