Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Miks tää räppi on näin paskaa musiikkia? Tai "musiikkia".
Ja jos ois annettu Holzerille 2min siitä painiheitosta, ni ei ois koko tilannetta tapahtunut. Pihlström hölmöily, mutta ois tuomaritkin voinnu skarpata hiukan.Tämä. Tuollainen rotta pitäisi munista viskoa pois kaukalosta. Ja täällä jotkut värilasit ihmettelee minkä vuoksi joutui jäähylle.
Alle varausikäisten. Crosby oli tehnyt 18-vuotiaana tehot 8+8.
Lisäksi Laine on vielä U18 ikäinen mikä tekee suorituksesta entistä kovemman.Okei hyvä täsmennys, muistin kyllä että Sidi teki silloin ekoissa MM-skaboissaan hyvät tehot, mutta en muistanut oliko minkä ikäinen. Mutta tosiaan alle varausikänen pelaaja.
Ei nuo nyt Spordelle vedä vertoja.Millon tolle Aravirralle on tullut samanlaiset silmäpussit kuin Jari Porttilalle?
Kahdeksantoistahan Pate täytti jo mutLisäksi Laine on vielä U18 ikäinen mikä tekee suorituksesta entistä kovemman.
Joo mutta olisi voinut kuitenkin pelata U18 MM-kisat vielä tänä vuonna.Kahdeksantoistahan Pate täytti jo mut
U18-kisoissa pelaa myös täysi-ikäisiä kavereita.Kahdeksantoistahan Pate täytti jo mut
Aivan aivan.U18-kisoissa pelaa myös täysi-ikäisiä kavereita.
U18 ikäisellä tarkoitetaan sitä, että on(/olisi) kuluvalla kaudella saanut osallistua alle 18-vuotiaiden MM-kisoihin.Kahdeksantoistahan Pate täytti jo mut
Suomi voittaa, Pate 2+1, omiin vain yksi ja silti tästä otteluseurantapuusta ei löydy juuri mitään muuta kuin negailua selostajista, tuomareista, suomen pakeista, kisabiisistä ja studiosta. Jotkut asiat ei vaan ikinä muutu.
Itse on lisättävä tähän negailuun kyllä se, että Koskinen on paska. Sillä ei voiteta isoja pelejä, ei mitenkään. Ei ole missäään vaiheessa herättänyt luottamusta.
Itse on lisättävä tähän negailuun kyllä se, että Koskinen on paska. Sillä ei voiteta isoja pelejä, ei mitenkään. Ei ole missäään vaiheessa herättänyt luottamusta.
Jes, vielä saatiin MM-uutiset ja ihana Inka Korhonen ruutuun <3
Olen nyt vain se rohkea jomppa. Lähetä Inkalle vaikka rahaa :DJes, vielä saatiin MM-uutiset ja ihana Inka Korhonen ruutuun <3
Olen tehnyt moniakin asioita kun olen Inkaa katsellut kuvista ja videoista...Tee nyt asialle jotain hyvä mies... Siis sanoista tekoihin, rohkea rokan syö!
Hetkinen, kukas se muuten olikaan? :DOlen nyt vain se rohkea jomppa. Lähetä Inkalle vaikka rahaa :D
Olen tehnyt moniakin asioita kun olen Inkaa katsellut kuvista ja videoista...
Mietin kun Inka on näissä lätkälähetyksissä mukana että mitenkähän hyvin sillä pysyy maila kädessä.Ok, älä pliis kerro enempää, tuossakin on jo vähän liikaa...
@Noitarumpu on tässä viime aikoina harmitellut, kun Puljujärvi ("iso9") ei päässyt MM-joukkueeseen. Voin kertoa, että joukkuuesta löytyy kyllä iso9 ja hän on Mikko Koivu. Äsken taas loistavaa pelaamista alivoimalla.