Tuo palkkasoturi pelaa niin kauan ulkomailla, kun vaan joku huoliiIhanaa ironiaa. Kiitos Pulu, tervetuloa takaisin kotiin kun pelataan kotimaan sarjassa!
Tuo palkkasoturi pelaa niin kauan ulkomailla, kun vaan joku huoliiIhanaa ironiaa. Kiitos Pulu, tervetuloa takaisin kotiin kun pelataan kotimaan sarjassa!
Joo siinä olet oikeassa, olisi ehkä paremmin voinut tuon hoitaa. Kiitos asiallisesta vastauksesta.Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan
Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan
Tiedät hyvin että kysyin asiallisesti. Ihmettelen tuollaista aggressiivista käytöstä ja etenkin kun omaa kasvattia tuolla tavalla haukutaan.
Mutta eipä teiltä näköjään kannata kysyä mitään koska niin herkkänahkaisia olette. Mikään ei ole toki liiga-ajoilta muuttunut. Nauttikaa mahorkkaliigastanne, hyvästi.
Toivottavasti.hyvästi
Joo siinä olet oikeassa, olisi ehkä paremmin voinut tuon hoitaa. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Täysin asiallista tosiaan tulla vittuilemaan ja provosoimaan playoffien jatkoaikatappion jälkeen.
Ehkä se suurin ongelma koko Jokerit vs koko muu Suomi on juuri tälläinen ajattelutapa? Kuvittelette joka tilanteessa kaiken olevan vittuilua ja, että kun muutama äänekäs "maalainen" käy huutelemassa että ei kiinnosta niin sitten se koskeekin kaikkia. Ja tämä ei ole millään tavalla vittuilua, olen itse katsonut lähes jokaisen Jokerien pelin tällä kaudella ja itseänikin ärsyttää tämä tappio. Kaikki ei ole aina teille vittuilua. Selitetään, että Jokerit on koko suomen seura, mutta silti jos suosikkijoukkueen kohdalla ei lue Jokerit, et voi millään tavalla liittyä kyseiseen seuraan.Tiedät hyvin itsekin että et kysynyt asiallisesti fanilta, jonka jengi on juuri hävinnyt kolmannen pleijaripelin putkeen. Kaiken lisäksi kun KHL -Jokerit ei etenkään teitä maalaisia kiinnosta, niin pelkkänä vittuiluna teidän haaskalla olo koetaan. Toki voitte niin tehdä, mutta on aivan vajaamielistä esittää ymmärtämätöntä nyt.
Ei tietenkään ole. Roger Moorelta oli. Piste.Kaikki ei ole aina teille vittuilua.
Aika robotti saa pelaaja olla jos maailman toiseksi kovimman sarjan playoff-ottelun jatkoajalla tehtyä maalia ei tuuleta.Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan
Tämä ketju ei ole edes Jokerien palstalla. Luulisi kommentoinnin olevan avoin kaikille jatkislaisille..
En halua nyt provoilla, koska varmasti harmittaa pelin lopputulos.Jos mun pitäis valita Pulkkisen ja Tolvasen kohdalla kumman otan Jokereihin niin 100/100 Tolvasen. Enemmän oma poika kun Pulkkinen koskaan ollut. Eiköhän seuraava osoite oli Pietari. Liksa on kohdillaan.
Jos mun pitäis valita Pulkkisen ja Tolvasen kohdalla kumman otan Jokereihin niin 100/100 Tolvasen. Enemmän oma poika kun Pulkkinen koskaan ollut. Eiköhän seuraava osoite oli Pietari. Liksa on kohdillaan.
En halua nyt provoilla, koska varmasti harmittaa pelin lopputulos.
Mutta kyllähän Pulkkinen nimenomaan on teidän jengille oma poika viimeisen päälle. Tolvanen taas 1,5 kautta pelannut. Se, että Pulkkinen on nyt "palkkasoturi" ei pitäisi olla kenellekkään mikään yllätys, harvassa ovat pelaajat KHL'ssä ketkä pelaavat tuolla muusta kuin rahasta.
Samaa mieltä. Otettava myös huomioon, että harva puolustaja pystyy pelaamaan Löövin kanssa hyvin Lokomotivin tasoista joukkuetta vastaan.Leppä oli tänään pääsääntöisesti kyllä meidän johtavia jätkiä. Lööv sen sijaan oli ihan sysipaska koko pelin ajan.
Ymmärrän, että vituttaa, sama täällä, mutta tätä logiikkaa en ymmärrä millään.
Pelaaja ymmärrettävästi lähti tavoittelemaan NHL-unelmaa. Kun tie nousi pystyyn, niin aika luonnollinen suunta on maailman toiseksi paras sarja. Pelaajanoikeudet omistanut seura teki sopimuksen ja tämän jälkeen treidien kautta päätynyt nykyseuraansa.
En siten ymmärrä tätä vihaa Pulua vastaan...erittäin tervetullut mun Jokereihin koska tahansa.
Ei mulla tähän muuta. Enemmän vituttaa tuo pelaamisen taso, jonka seurauksena Levi kohta kutsuu.
Tässä myös hyvä esimerkki haaskalla riekkumisesta savolaisittain. Suotakoon se teille, mutta kuten edellä mainittu, niin turha heittäytyä marttyyriksi jos vastaus on "aggressiivinen".Milloin Pulkkisen HIFK sopimus julkaistaan?
Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan
Näin olen antanut itselleni kertoa.Ja eikö palstaveli @C.Orr täällä todennut, että jos Pulkkinen joskus Helsinkiin palaa kiekkoa pelaamaan niin seurana on se kaupungin punainen jengi?