Su 7.3.2021 Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl (GAME 3)

  • 29 230
  • 534

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan

No voi vittu, tottakai tuulettaa ja huudattaa yleisöä. Jätkä on just ratkaissut pudotuspelin omalle jengille jatkoilla. Ei Pulu mikään tunteeton kone ole, jotain rajaa. Mua vituttaa että Pulu tekee maalin meitä vastaan mutta ei se Pulun syytä ole, meidän toimisto saa katsella siinä peiliin.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedät hyvin että kysyin asiallisesti. Ihmettelen tuollaista aggressiivista käytöstä ja etenkin kun omaa kasvattia tuolla tavalla haukutaan.

Mutta eipä teiltä näköjään kannata kysyä mitään koska niin herkkänahkaisia olette. Mikään ei ole toki liiga-ajoilta muuttunut. Nauttikaa mahorkkaliigastanne, hyvästi.

Täysin asiallista tosiaan tulla vittuilemaan ja provosoimaan playoffien jatkoaikatappion jälkeen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Täysin asiallista tosiaan tulla vittuilemaan ja provosoimaan playoffien jatkoaikatappion jälkeen.

Jep kun tuota jätkää on näkynyt kommentoimassa meidän pelejä niiiiiiin hurjan usein, ihan juu varmasti oli vilpittömästi matkassa. Ni.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Tiedät hyvin itsekin että et kysynyt asiallisesti fanilta, jonka jengi on juuri hävinnyt kolmannen pleijaripelin putkeen. Kaiken lisäksi kun KHL -Jokerit ei etenkään teitä maalaisia kiinnosta, niin pelkkänä vittuiluna teidän haaskalla olo koetaan. Toki voitte niin tehdä, mutta on aivan vajaamielistä esittää ymmärtämätöntä nyt.
Ehkä se suurin ongelma koko Jokerit vs koko muu Suomi on juuri tälläinen ajattelutapa? Kuvittelette joka tilanteessa kaiken olevan vittuilua ja, että kun muutama äänekäs "maalainen" käy huutelemassa että ei kiinnosta niin sitten se koskeekin kaikkia. Ja tämä ei ole millään tavalla vittuilua, olen itse katsonut lähes jokaisen Jokerien pelin tällä kaudella ja itseänikin ärsyttää tämä tappio. Kaikki ei ole aina teille vittuilua. Selitetään, että Jokerit on koko suomen seura, mutta silti jos suosikkijoukkueen kohdalla ei lue Jokerit, et voi millään tavalla liittyä kyseiseen seuraan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
En mäkään tossa provoa nähnyt, mutten toisaalta kyllä kaipaa pätkääkään janareita ja julleja tänne, joten lopputulos tässä jää plussalle oli väärinymmärrys tai ei.
 
Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan
Aika robotti saa pelaaja olla jos maailman toiseksi kovimman sarjan playoff-ottelun jatkoajalla tehtyä maalia ei tuuleta.
Varsinkin kun viimeksi pelannut kasvattiseurassaan 7 vuotta sitten.
Valoja päälle. Ymmärtäisin jotenkin tämän vinkumisen tuuletuksista jos kyseessä olisi joku marraskuun tiistaihöntsä.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Milloin Pulkkisen HIFK sopimus julkaistaan?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Jos mun pitäis valita Pulkkisen ja Tolvasen kohdalla kumman otan Jokereihin niin 100/100 Tolvasen. Enemmän oma poika kun Pulkkinen koskaan ollut. Eiköhän seuraava osoite oli Pietari. Liksa on kohdillaan.
 

Nigi

Jäsen
Jos mun pitäis valita Pulkkisen ja Tolvasen kohdalla kumman otan Jokereihin niin 100/100 Tolvasen. Enemmän oma poika kun Pulkkinen koskaan ollut. Eiköhän seuraava osoite oli Pietari. Liksa on kohdillaan.
En halua nyt provoilla, koska varmasti harmittaa pelin lopputulos.

Mutta kyllähän Pulkkinen nimenomaan on teidän jengille oma poika viimeisen päälle. Tolvanen taas 1,5 kautta pelannut. Se, että Pulkkinen on nyt "palkkasoturi" ei pitäisi olla kenellekkään mikään yllätys, harvassa ovat pelaajat KHL'ssä ketkä pelaavat tuolla muusta kuin rahasta.

Pinkka on varmasti Pululla kunnossa, ei hän tuolla muuten pelaisi ennemmin kuin Jokereissa.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Jos mun pitäis valita Pulkkisen ja Tolvasen kohdalla kumman otan Jokereihin niin 100/100 Tolvasen. Enemmän oma poika kun Pulkkinen koskaan ollut. Eiköhän seuraava osoite oli Pietari. Liksa on kohdillaan.

Ymmärrän, että vituttaa, sama täällä, mutta tätä logiikkaa en ymmärrä millään.
Pelaaja ymmärrettävästi lähti tavoittelemaan NHL-unelmaa. Kun tie nousi pystyyn, niin aika luonnollinen suunta on maailman toiseksi paras sarja. Pelaajanoikeudet omistanut seura teki sopimuksen ja tämän jälkeen treidien kautta päätynyt nykyseuraansa.

En siten ymmärrä tätä vihaa Pulua vastaan...erittäin tervetullut mun Jokereihin koska tahansa.

Ei mulla tähän muuta. Enemmän vituttaa tuo pelaamisen taso, jonka seurauksena Levi kohta kutsuu.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
En halua nyt provoilla, koska varmasti harmittaa pelin lopputulos.

Mutta kyllähän Pulkkinen nimenomaan on teidän jengille oma poika viimeisen päälle. Tolvanen taas 1,5 kautta pelannut. Se, että Pulkkinen on nyt "palkkasoturi" ei pitäisi olla kenellekkään mikään yllätys, harvassa ovat pelaajat KHL'ssä ketkä pelaavat tuolla muusta kuin rahasta.

Joo. Olihan Sean Bergenheimkin oikein viimeisen päälle :)
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Leppä oli tänään pääsääntöisesti kyllä meidän johtavia jätkiä. Lööv sen sijaan oli ihan sysipaska koko pelin ajan.
Samaa mieltä. Otettava myös huomioon, että harva puolustaja pystyy pelaamaan Löövin kanssa hyvin Lokomotivin tasoista joukkuetta vastaan.

Lööv on niin epävakaa pelaamisessaan. Varmaan stressaavaa pelata samassa pakkiparissa, kun toinen voi tehdä ihan mitä vain järjetöntä milloin vain. Lööv on outo, harvan lähtökohtaisesti noin hyvillä lajitaidoilla varustetun ja raamikkaan puolustajan taso heittelehtii pelistä riippuen ja jopa pelin sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ymmärrän, että vituttaa, sama täällä, mutta tätä logiikkaa en ymmärrä millään.
Pelaaja ymmärrettävästi lähti tavoittelemaan NHL-unelmaa. Kun tie nousi pystyyn, niin aika luonnollinen suunta on maailman toiseksi paras sarja. Pelaajanoikeudet omistanut seura teki sopimuksen ja tämän jälkeen treidien kautta päätynyt nykyseuraansa.

En siten ymmärrä tätä vihaa Pulua vastaan...erittäin tervetullut mun Jokereihin koska tahansa.

Ei mulla tähän muuta. Enemmän vituttaa tuo pelaamisen taso, jonka seurauksena Levi kohta kutsuu.

En käyttäisi sanaa viha. En vain pidä Pulkkisesta niin kuin moni muu
näyttää pitävän. Ei kai siinä mitään ongelmaa pitäisi olla. Muutenkaan en usko että Jokereissa pelaa enää koskaan. Sillat taitaa olla poltettu.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Nuo tuuletukset ja yleisön huudattaminen ei oo kauhean tyylikkäitä kasvattiseuraa vastaan

Eikös sillä viimeisistä ajoista Jokereissa jäänyt hampaankoloon, joten ei nyt sinällään mitenkään yllättävää. Ja eikö palstaveli @C.Orr täällä todennut, että jos Pulkkinen joskus Helsinkiin palaa kiekkoa pelaamaan niin seurana on se kaupungin punainen jengi?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ja eikö palstaveli @C.Orr täällä todennut, että jos Pulkkinen joskus Helsinkiin palaa kiekkoa pelaamaan niin seurana on se kaupungin punainen jengi?
Näin olen antanut itselleni kertoa.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika kaukana on se, että Pulkkinen Helsinkiin (tai Suomeen) palaa. Sitten, kun sen aika on, niin vettä on virrannut Vantaassa sen verran, että eiköhän valinta tehdä sen hetkisen tilanteen ja tarjousten mukaisesti. Meilläkin on käytännössä koko organisaatio vaihtunut niistä ajoista, kun Pulu meiltä lähti maailmalle.

Mutta se siitä tässä otteluketjussa. Pulkkinen oli kentän paras pelaaja ja meillä alkaa kesä olla lähellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös