Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 132 610
  • 3 341

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kapanenhan on selvästi saanut rentoutta tekemiseen! Itsekin olin aivan satavarma alkupelien perustella, että kyseessä on joku liskoihminen tai vastaava, niin yli-inhimillistä ja jähmeää oli Kapasen suorittaminen. Hartialinja oli betonia, ei minkäänlaista liikettä tai ilmeen värähdystäkään. Kera psykoottisen tuijotuksen, ilman normaalille ihmiselle ominaista silmien räpytystä.

Mutta nyt siellä on hartialinja rentona, mies on hyvällä jalalla liikkeessä, liikehtii ja pyörittelee vähän olkapäitä ja kasvoillakin näkyy ihmiselle ominaisia ilmeitä ja asioita, kuten hymy ja silmienräpäytys. Ehkä se oli se jännitys, mutta nyt kokenut sotaratsu on selvästi vetreytynyt kisojen edetessä! Niin se vaan on, että kun niitä pelejä saadaan alla niin alkaa vanhemmillakin luottohepoilla peli paranemaan ja peli ei mene enää puristamiseksi. Ei jännitä finaalin alla, vaan kokemuksia on jo sen verran, että nyt voi luottaa vankasti omaan tekemiseen. Hyvä Sami!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
2019 oltiin Venäjällä kalassa ja koko viikko pienessä keskieurooppalaisessa aamuviidestä iltayhteen.

Olen muuten kaksi arvokisafinaalia todistanut itänaapurissa. Onko Marko Anttila uusi Mario Götze?
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapanenhan on selvästi saanut rentoutta tekemiseen! Itsekin olin aivan satavarma alkupelien perustella, että kyseessä on joku liskoihminen tai vastaava, niin yli-inhimillistä ja jähmeää oli Kapasen suorittaminen. Hartialinja oli betonia, ei minkäänlaista liikettä tai ilmeen värähdystäkään. Kera psykoottisen tuijotuksen, ilman normaalille ihmiselle ominaista silmien räpytystä.

Mutta nyt siellä on hartialinja rentona, mies on hyvällä jalalla liikkeessä, liikehtii ja pyörittelee vähän olkapäitä ja kasvoillakin näkyy ihmiselle ominaisia ilmeitä ja asioita, kuten hymy ja silmienräpäytys. Ehkä se oli se jännitys, mutta nyt kokenut sotaratsu on selvästi vetreytynyt kisojen edetessä! Niin se vaan on, että kun niitä pelejä saadaan alla niin alkaa vanhemmillakin luottohepoilla peli paranemaan ja peli ei mene enää puristamiseksi. Hyvä Sami!
Yksi viihdyttävimpiä asioita näissä seurantaketjuissa on koko kisojen ajan ollut Sami-kommentit.

Mun mielestä Kapanen menee tuossa roolissa vähän hukkaan, mutta on sieltä välillä saatu jotain hyvää analyysiäkin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Gallant liian iloinen. Pöllinyt ja lukenut Jalosen pelikirjan?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko se [dzeraard] vai pikemmin [ze*kh*raaad] ranskalaisittain?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hento kuiskaus!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Häpenig, ägön. Ägön.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toi Kanadan Marcarpone vai mikä onkaan vaikuttaa pelimieheltä.

Mangia pane eli syö leipää. Jäätävä darra, avaan oluen vasta, kun kiekko putoaa jäähän. Emotionaalinen lataus meni SM-liigan finaaleihin, mutta maailmanmestaruus maistuisi.

Jos Suomi voittaa, mikä on 2021 "the laulu"? -95 oli Den glider in, 2011 Poika saunoo, 2019 Löikö mörkö sisään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ennusmerkit ovat huonot. 2007 Kanada-finaalista taisin nähdä vaan kolmoserän, kun piti tehdä jotain koulujuttua jostain syystä juuri silloin (my god ala-asteella). 2016 katteltiin intissä luokassa/tv-tuvassa ja saatiin erikoisluvalla katsella finaali loppuun asti. Ei siis mitään juhlatunnelmaa. 2019 oltiin Venäjällä kalassa ja koko viikko pienessä keskieurooppalaisessa aamuviidestä iltayhteen. Tunnelma oli siis tuolloin varsin urheilujuhlainen, jos kohta Venäjä-välierä oli hienompi. Arvannette, että nyt ollaan lähempänä jälleen 2007 ja 2016 fiiliksiä. Voi meitä ja Saravon Pekkaa.

Ei hätää. Minun ennusmerkit ovat sen sijaan suht hyvät ja uskon että ne painavat puntarissa enemmän kuin sinun merkkisi kun mestaria ratkaistaan.

Vuonna 1995 olin kotona ja oli vapaapäivä. Vuonna 2011 olin finaalin aikana peräti töissä ja katselin yövuorossa finaalin. Vuonna 2019 olin kotona ja oli taas vapaapäivä. Nyt tänään on ollut työpäivä, nyt olen kyllä kotona mutta joka päivä tahdillahan tässä on menty eli joka toinen mestaruuskevät on ollut minulla vapaapäivä finaalipäivänä ja joka toinen finaalisunnuntai olen töitä tehnyt.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valmiina ollaan! Padel-reeneistä on kotiuduttu, mukavimmat varvassukat laitettu jalkaan, katkarapuleivät tehty valmiiksi, ja kohta voi sihauttaa auki ensimmäisen vihersmoothien. Tulkoon Canada, tulkoon Good Ol' Hockey Game - voitto tai kuolema!

Toivottavasti ei mene jatkoajalle, jotta pääsee ajoissa nukkumaan. Huomenna pitää kuitenkin olla skarppina töissä heti aamusta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mä jollain perversillä tavalla tykkään tästä median ja muiden keulimisesta sekä hypestä.

Mikä voisi mennä pieleen?
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Leijonia on jaettu eritoten käyttäjille @Breeze Harbour sekä @Lert, jotka ovat ansainneet ne jokaista harjankarvaa myöten.
Onko pissatestien tulokset tulleet jo? Ei ylimaaraisia kemikaaleja, vaan ihan vaan elamasta huumantuneita?
Tulokset tulivat juuri läppäriini, ja kertovat, että näytteistä löytyi viitteitä juustonaksuista, Muumi-limpparista sekä Ässämix-karkeista. Mutta kuten tiedämme, testitulokset voivat erehtyä, ja uusintanäytteet otetaan ensi viikolla. Uskallan kumminkin veikata, että kumpainenkin ovat olleet aidon innostuneesti liikkeellä, eikä heiltä takuulla oteta mitaleita pois.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nää insertit on nyt vähän turhankin dramaattisia :D
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Salmelan Anssillekin lähti Uotilan kiitokset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös