Su 6.5.2018 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 106 496
  • 1 140
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomen ykkös- ja kolmosketjun voisi sekoittaa.

Muuten pelin parasta antia ovat olleet herra Professori ja latvialaiset kissat. Maailman kauneimpia ylivoimaisesti, niitä voisi näyttää joka tauolla, kiitos. Niin ja Halpahallin mainokset, aivan loistavia.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Miten pelaaminen voi muuttua noin paljon vuodessa? Ei paljon viivelähtöä nähdä. Liekkö Ahon ketju pelaa ilman mitään Marjamaen pelikiroja.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
En olis tuosta Rantasesta huolissani. Oli silloin U20 skaboissakin ihan kujalla kun Aho etc. keräsi otsikoita mutta sitten kun isoja ratkaisuja tarvittiin niin nousi esiin ja välierässä ja finaalissa pelasi parhaat ottelunsa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jospa se tuo Granun kenttäkin heräis pikkuhiljaa. Potentiaali luulis löytyvän..
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pitäiskö vaikka pistää ketjut kokonaan uusiksi, jotta saadaan muillekin tehoja? Aika huikeita juttuja, kun jo toisessa pelissä Suomi on kuulemma liikaa Ahon ketjun varassa.
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Toi yv koostumus kun ei näytä toimivan kauhean hyvin, niin olisi kiva nähdä myös ihan pelkästään Ahon kenttä kokeilemassa ja kakkos yv voisi olla Granlundin kenttä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä en tajua miks täällä on havaittavissa epätyytyväisyyttä. 5 erää maalierolla 13-1. Sehän on loistavaa. Kyllähän on muutama muu hyvä maa näissä kisoissa mutta kyllä Suomi on omaa luokkaansa. Ainoa joukkue joka näillä esityksillä voisi pärjätä Suomea vastaan on muista joukkueista koottu all star joukkue :)
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Kun katselee Hongan peliä, niin en yhtään ihmettele, vaikka ei yhtään NHL-peliä enää pelaisi tulevaisuudessa. Kohtalaisen ylimielistä peliä ja äärettömän huonoja ratkaisuja. Yvmlle kun pääsee, voi jonkun onnistuneen ratkaisun tehdä.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan, että heittämällä Suomen paskin pakki. Miksi ei vaan voi pelata sitä peruspeliä ilman ylimääräistä kikkailua.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaakohan Ristolaista ku Aho ja Tertsi reenaamisen/levon laiminlyönnistä huolimatta painaa yli 80pojoa mieheen ens kaudella ja Risto lähentelee -80 rajaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tuollaista se on ollut koko kausi NHL:ssäkin. Ei mitään uutta.

No, on ollut tahmeita kausia aiemminkin lammikon takana, mutta silti ollut keväällä isolla jäällä loistavasti taisteleva ja tehokas. Eikä tämä vuosikaan nyt kai ihan mikään floppi ollut.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Vituttaakohan Ristolaista ku Aho ja Tertsi reenaamisen/levon laiminlyönnistä huolimatta painaa yli 80pojoa mieheen ens kaudella ja Risto lähentelee -80 rajaa.

Veikkaan, että Ristolaista ei kiinnosta pätkääkään.
 

Knap

Jäsen
Eniten mä pidän siitä, että näitä pikkumaita vastaankin pelataan kunnolla. Kyllä mä oon nyt aika helvetisti luottavaisempi, kun varmaa koskaa ennen.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
On tää köyhien kanavan lähetys kyllä ihan perseestä. Eihän tässä pääse kisafiilikseen ollenkaan kun veitsenterävät erätaukoanalyysit jäävät kuulematta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös