Sami räpäytä jos Cindy on polvillaan sun edessä.
Sami älä räpäytä ja puhu monotonisella äänellä ja aivan liikkumatta siihen sun mikrofoniin, jos Mikko Koivu on välissä.
Sami räpäytä jos Cindy on polvillaan sun edessä.
Mutta missä on valgosibuls?Oli pakko viel nälkään tilata kotipizzasta fantasia pitsa. Ainekset oli kapris, anis, sipulis ja katkarapulis.
Sami painaa aina täysiä ja antaa kaikkensaSami älä räpäytä ja puhu monotonisella äänellä ja aivan liikkumatta siihen sun mikrofoniin, jos Mikko Koivu on välissä.
Latvialaiset vääntää kaikki ulkkarienkin nimet aivan solmuun:
Juka Jalonens
Toni Sēderholms
Mitä Schumacher teki (ennen lasketteluonnettomuuttaan) hississä? - Painoi Buttonia
No siis itse vihaisin ajatusta, että jos oma joukkue lähtisi selvänä ennakkosuosikkina jotain materiaaliltaan keskinkertaista Suomea vastaan. Koska niin yhtään mitään ei tultaisi saamaan ilmaiseksi, ihan jatkuvaa sitkeää taistelua ja kurinalaisuutta.Jos ajattelee vastustajan kannattajan näkökulmasta niin onhan Suomi varmasti todella viheliäinen vastustaja. Eli vittumainen. Ihan nevöhööd Seppälää, Anttilaa (molemmat konkassa) joukkueessa jne. Isoin nimi joku NHL kolmosparin luuta joka muuten 1. Kertaa mm-kisoissa.
Kai Kunnas. Ei saatana!
Mutta mitäs luulet, että palaako Roman Grosjean vielä F1 radoille?Mitä Schumacher teki (ennen lasketteluonnettomuuttaan) hississä? - Painoi Buttonia
Olen myös, hyvällä grippipinnalla oleva melko jäykkä maila.Olen koskettanut Lasse Kukkosen mailaa.
Olivier Panis Jos Verstappen antaisMitä Schumacher teki (ennen lasketteluonnettomuuttaan) hississä? - Painoi Buttonia
Olen koskettanut Lasse Kukkosen mailaa.
Meni jo.Mutta missä on valgosibuls?
Ehkä Tertsi on sekaisin marista?Onkohan Tero Lehterä käyttänyt samaa kamaa kuin setänsä Jori?
Latvialaiset vääntää kaikki ulkkarienkin nimet aivan solmuun:
Juka Jalonens
Toni Sēderholms
Ja tätä ei edes kotimaan "ykkösselostaja" noteeraa miksikään. Kaksinkertainen stanley cup-voittaja. "ja Suomen ainoa nhl-pelaaja on Ruotsalainen ja siinä pakistossa turnauksen ensikertalainen Olli Määttä."Isoin nimi joku NHL kolmosparin luuta joka muuten 1. Kertaa mm-kisoissa.