Su 30.5.2021 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 53 778
  • 1 172

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sami räpäytä jos Cindy on polvillaan sun edessä.

Sami älä räpäytä ja puhu monotonisella äänellä ja aivan liikkumatta siihen sun mikrofoniin, jos Mikko Koivu on välissä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jos ajattelee vastustajan kannattajan näkökulmasta niin onhan Suomi varmasti todella viheliäinen vastustaja. Eli vittumainen. Ihan nevöhööd Seppälää, Anttilaa (molemmat konkassa) joukkueessa jne. Isoin nimi joku NHL kolmosparin luuta joka muuten 1. Kertaa mm-kisoissa.
No siis itse vihaisin ajatusta, että jos oma joukkue lähtisi selvänä ennakkosuosikkina jotain materiaaliltaan keskinkertaista Suomea vastaan. Koska niin yhtään mitään ei tultaisi saamaan ilmaiseksi, ihan jatkuvaa sitkeää taistelua ja kurinalaisuutta.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Onko toi Imus joku latvialainen biisi?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä eroa on Sami Kapasella ja Michael Schumacherilla? - Schumi on räpäyttänyt silmiään viimeisen vuoden aikana, marraskuussa 2020 tuli joku pakkoliikerefleksi yhtäkkiä Schumin vasempaan silmään meinaan.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Olen ollut yhtäjaksoisesti n. 31 tuntia hereillä ja voin rehellisesti sanoa, että ei ole hajuakaan mitä tässä pelissä on tapahtunut vaikka olen "katsonut" koko pelin. Tarttis varmaan mennä nukkumaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös