Aika kovan lupauksen Manninen antoi.
Lunastajan on helppo heittää noinkin kova lupaus.
Aika kovan lupauksen Manninen antoi.
Kölli on ainakin tän vuoden Kölli... tai Nurminen.Sitten veikkauksia kehiin ketkä ovat tämän vuoden Tammi, Veikko Nieminen ja Jari Isometsä?
Missä Manninen puhuu? Ja mitä lupasi? Mulla höpisee Jere ja Kölli ruudussa.Aika kovan lupauksen Manninen antoi.
Ihan eri lähetys ilmeisesti menossa Cmorella? Mulla kuvissa Kölli ja Lehtinen.Aika kovan lupauksen Manninen antoi.
Ei tainnut olla ykkösketjulaisia, I assume?Voitat MM-kultaa ja ekana otat käteen Aura-oluen. Tammisen sanoin: "Mä häpeän"
Kölli on jo ihan seipäässä.
Sanna?
Samaa itsekin mietin. Joku voisi referoida.Missä Manninen puhuu? Ja mitä lupasi? Mulla höpisee Jere ja Kölli ruudussa.
heittää stand up -keikan loppuunmyydylle Olympiastadionille.Ens kaudella kolkuttelee NHL pistepörssin top 10 varmaan.
Kölli kertoi mitä Manninen lupasi. Lupasi siis tehdä maalin, jos paikka tulee jatkoilla.Missä Manninen puhuu? Ja mitä lupasi? Mulla höpisee Jere ja Kölli ruudussa.
Kerkesivät voittaa maailmanmestaruuden. Vetää suun virneeseen väkisin.Onko nää kerenneet jo yhden napanderin ottaa
Ennen vanhaan Suomen mm-joukkueissa pelasi Pauli Järvisiä, Tuukka Mäntylöitä ja Pekka Saravoja. Nykyaikana Suomi voittaa mestaruuksia.Kummasti träppi kelpaa, kun maajoukkue pelaa...
Etkö huomannut edes oman joukkueen mestaruutta toivoa, Tapparan häviö riittäisi?
Osasto-41:n arvoinen suoritus!
Mestaruus on 10 minuuttia vanha, kun vitutus hiipii jo puseroon?!
Kölli kertoi, että Manninen lupasi ratkaista, jos saa yhden paikan. Jäi harmittamaan se tasoitusmaalin merkkausvirhe ja sisuuntui.Ihan eri lähetys ilmeisesti menossa Cmorella? Mulla kuvissa Kölli ja Lehtinen.
Manninen ruoski itseään siitä tasoitusmaalista. Sanoi sitten, että jos yksikin paikka tulee, naulaa siitä maalin.Samaa itsekin mietin. Joku voisi referoida.