Mä en ymmärrä miten täällä ei ole porukka vielä oppinut olemaan kuuntelematta mitä Mertaranta puhuu, jos se on niin hirveää kuunneltavaa. Se on mulle enää vain sellaista taustahälyä, ihan sama mitä se pelistä puhuu,
Sama!
Mä en ymmärrä miten täällä ei ole porukka vielä oppinut olemaan kuuntelematta mitä Mertaranta puhuu, jos se on niin hirveää kuunneltavaa. Se on mulle enää vain sellaista taustahälyä, ihan sama mitä se pelistä puhuu,
Tamin aikanaan Pohjois-Amerikkaan luoma buumi näkyy kanukkien otteissa.
PaniikkipurkuPitkä kiekko Kanadalle. Kääntyykö peli pala palalta Suomelle?
Manninen taas on kyrvän kokoinen jätkä.Comtois on kyrvän oloinen jätkä.
Onko sekin Köllin povarissa?
Mertsi on liian kiltti tuollaiseen.Nyt olisi Mertsillä ollut paikka tokaista "Rajala levittää kuin entinen gynekologi konsanaan vanhaa neitoa".
Just ja just.Manninen taas on kyrvän kokoinen jätkä.
Ompa paska meno hallissa. Toivottavasti ensi kevään alkulohkon matseihin saadaan taas pukukansaa paikalle.
Armian kasvoilta näkyi, että nyt ei ole yhtään tyytyväinen. Hyvä... nyt on mahdollisuus parantaa paljon. Suomi on vitusti parempi mitä tämä erä näytti.
Sama täällä! Kirjotin tuonne toiseen ketjuun että vaarallista ja vaaran paikkoja on ollut useasti ekan erän aikana..Pakko katsoa peli ilman ääntä. Ei saa…na kestä antsaa.
Kuin se entisen neidon ajatus!Menipä nopeasti tämä erä :O
Ketjukaverit vielä samalle kartalle, niin tehtäis tuhoja. Erän loppuu kohden Pessi ja Lätäkkö kyllä paransivat.Armialle kolme leijonaa eka erästä. Pystyy painimaan näiden kanssa