EmeraldSapphire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Carolina Hurricanes
We are the champions, ja kun Mikke nostaa pokaalin, Poika saunoo!
Turha ainakaan mulle mitään herneitä vetää asiasta jos heitän läppää. Sarkasmi.Kummasti träppi kelpaa, kun maajoukkue pelaa...
Etkö huomannut edes oman joukkueen mestaruutta toivoa, Tapparan häviö riittäisi?
Osasto-41:n arvoinen suoritus!
Mestaruus on 10 minuuttia vanha, kun vitutus hiipii jo puseroon?!
Eiköhän Selänne ja Timonen painele pian kunnon kaljaprässissä kentälle ilman paitoja...
Missä @Lert ?
Ei me KalPaan tommosta 0 maali hessua edes huolittas.Mertaranta turpa kiinni niistä Härskin pisteistä.
En tiedä miks erityisesti niistä pitäis pitää turpa kiinni, mutta Mertsi vois kyllä ihan kokonaan pitää turpansa kiinni. Pelle.Mertaranta turpa kiinni niistä Härskin pisteistä.
Se ottaa huomioon maajoukkueen menestyksen ja se on koko rankingin pointti. Ei siinä kuulukaan ottaa NHL:ää huomioon mitenkään.Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tuo ranking ei ota NHL:ää tarpeeksi huomioon.
Saa olla eri mieltä.
Saattaapi olla Suomen pelaajilla ns. "varma saanti" yöelämässä. Sieppi ja Vainio tarjonnevat erilaisen 60 minuutin paineen- take my word!!
Varovasti sitten, jos uimaan menet.Juhlimassa MM-kultaa!!
Tänään tiesin, että Jalonen on jo tarpeeksi kypsä valmentaja voittamaan ilman minun panosta.
Kyse ei ollutkaan finaaleista vaan Suomen karvaimmista sulamisista.Ei ollut finaali.
Jos Jalonen joskus riitautuu liiton kanssa, niin heittääköhän se kaikki pokaalinsa roskiin kuten Pena teki?
Mistä löytyy tarpeeks iso roskis?Jos Jalonen joskus riitautuu liiton kanssa, niin heittääköhän se kaikki pokaalinsa roskiin kuten Pena teki?