Jos Suomen jääkiekko-ottelussa haluaisi kuolla tylsyyteen seuraamalla velttoa pellaillua, niin nyt olisi sen paikka.
Eikä muuten yhtään noi käsittämättömän väsyneet ja tässä pelissä koko ajan soivat jäähymusiikit vähennä tylsyyskokemuksen tehoa.
Jos Suomen jääkiekko-ottelussa haluaisi kuolla tylsyyteen seuraamalla velttoa pellaillua, niin nyt olisi sen paikka.
Otettiinko silloin 10 jäähyä, vaikka kiekonhallinta lähes täysin Suomella?Samaa hoettiin viime keväänä Saksaa vastaan
Tykkään kyllä huitomisten ja estämisten poiskitkemisestä.
Jumalauta yhdeksäs kakkonen Suomelle.
Voisinko ilmaista asian toisin sanoin, eli loukkaantumisen aiheuttaminen leikkaamalla on piittaamatonta vaarantamista, josta annetaan hyvin usein, jos ei jopa aina iso rangaistus.Ei ole tuollaisia automaatioita enää sääntökirjassa. Toki tuomarin lienee syytä tulkita asia sanomanasi tavalla.
Nyt on lähellä.Veikattiin kaverin kanssa pelin lopputulosta. Minä veikkasin 7-1 ja kaverini 10-0. Minä olen vielä pelissä mukana!
Saanko vielä lottonumerot?Veikattiin kaverin kanssa pelin lopputulosta. Minä veikkasin 7-1 ja kaverini 10-0. Minä olen vielä pelissä mukana!