Su 29.12.2019 Otteluseuranta (4. kisapäivä)

  • 39 739
  • 244

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Uskotteko kotona, peli on viiiisi yksi!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Miten hitossa tuosta tuli yv-hyökkäys? Kazakstanilaispakki ei tainnut osata luistella takaperin
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Erikoinen pelaaja tämä Puistola, varmaan näkymättömin hyökkääjä Suomen joukkueessa ja aika selkeästi johtaa joukkueen pistepörssiä
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Peli on niin tylsää että aloin katsomaan tietoja päivän vastustaja-maasta.

Tiesittekö että maan suosituin olut on Karagandinskoye?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tämä jäähymäärä tekee pelistä rikkonaisen ja se taas tekee pelistä tylsän.

Kokkonen 6-1
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
6-1, tämä on valtavaa ryöpytystä! Kokkonen ei ole Kukkonen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ei ole tuollaisia automaatioita enää sääntökirjassa. Toki tuomarin lienee syytä tulkita asia sanomanasi tavalla.
Voisinko ilmaista asian toisin sanoin, eli loukkaantumisen aiheuttaminen leikkaamalla on piittaamatonta vaarantamista, josta annetaan hyvin usein, jos ei jopa aina iso rangaistus.

Melkein kaikki muu piittaamaton vaarantaminen on edes spekuloitavissa joltain osin paitsi tuo loukkaantuminen.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Veikattiin kaverin kanssa pelin lopputulosta. Minä veikkasin 7-1 ja kaverini 10-0. Minä olen vielä pelissä mukana!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kazakkeja harmittaa nyt sen verran, että melkein joka tilanteen jälkeen ollaan tönimässä ja tökkimässä. Onko Suomella ketään mirokarjalaista, joka voisi ohjeistaa, että tökkiminen saa luvan loppua?
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ei ole aiemmissa peleissä, mutta ei etenkään tässä pelissä vielä valjennut, että mikä on se Raipen luoma ylivoimainen pelisysteemi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nousiaiselta hallittu spinorama ja komea maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös