Su 27.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 549
  • 569

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ohtamaa loukin/Olympialaisten/Venäjän hyökkäyksen jälkeen ei ole ollut sama Ohtamaa minun mielestäni.
Kaveri ei ole ottanut joukkuetta kertaakaan reppuselkään ja ollut vaan tasaisen tappava peruspakki oletetulla hirmuliksalla.
Ei ihme, jos tuollainen kuorma saa väsymään henkisesti tai fyysisesti, tai sekä että.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vedot maalia kohti Ipalle 16-2. Ei mul muuta.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ei ihme, jos tuollainen kuorma saa väsymään henkisesti tai fyysisesti, tai sekä että.
Itsekin olin aivan paskana hyökkäyksen jälkeen, se totuus siitä ettei tänne hyökättäisi milloinkaan vain meni rikki ja olin sängyn pohjalla sitä potemassa.

Mikälie syy, Ohtamaalta tarvitaan enemmän jos enemmän halutaan saavuttaa pleijareissa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ottelu yli puolen välin ja Ilvesvahdilla 2 torjuntaa. Toivottavasti sitä ei oo pelottanu...
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulinko oikein, Alumnien tähdet valitsee Juhani Tamminen?
Taitaa olla se parempi niistä, ei siis se joku mikä tiikerilegenda tms.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko Ilveksestä/Kärpistä jotain sisäpiiritirtoja, vai miksihän Kärpillä oli jatkoonmenon kerroin pienempi? Itse nappasin ipasta ja tepsistä kiinni, mutta pitkät sarjat toki.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottelu yli puolen välin ja Ilvesvahdilla 2 torjuntaa. Toivottavasti sitä ei oo pelottanu...
Jos nyt ei pelottanut, niin ainakin paleltanut, kun vielä muistetaan se pohjoisen puhuri joka tuolla hallissa puhaltaa.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Toivottavasti Masin pystyy pelaamaan vielä tänään, tai seuraavissa matseissa. Silmän muurautuminen umpeen saattaisi estää pelaamisen hetkeen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ikosella vähän spagettiset jalat.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Toivottavasti tuomarit sitten pitää tämän linjan
Pleijareissa? Tuomarilinja?
Ota huvikseen seurantaan exceliin se, että kuin monta rangaistusta johtava joukkue saa vs häviävä joukkue. Oletuksenahan on että pelitilanteiden mukaan jäähyjä jaetaan, mutta melkein aina näin ei käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös