Satunnainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Katsoikohan Ahokas kännykästä Oulun vai Lappeenrannan peliä? Siis se "tasokas liigapeli" jonka oli nähnyt.
Selästätaklaaminen tuli mieleen ensimmäisenä, mutta jos siihen tarvii mailan niin kannattaa joko sääntöjä muuttaa tai pelaajien kannattaa jatkossa tiputtaa maila ja luistella pelaaja kiinni ja tönäistä selästä läpiajossa olevaa niin selviää rangaistuksetta.Minkä sääntökohdan perusteella vihellät tuosta jäähyn?
Jep ja tuomareilta puuttui silmät.
Kyllähän tuossa jätettiin rankkari viheltämättä.
Lainaisitko mulle tähän sen kohdan sääntökirjasta, mikä tuossa täyttyy. Lisäksi, tuo tönäisy tuli ainakin osittain kylkeen.Selästätaklaaminen tuli mieleen ensimmäisenä, mutta jos siihen tarvii mailan niin kannattaa joko sääntöjä muuttaa tai pelaajien kannattaa jatkossa tiputtaa maila ja luistella pelaaja kiinni ja tönäistä selästä läpiajossa olevaa niin selviää rangaistuksetta.
Lainaisitko mulle tähän sen kohdan sääntökirjasta, mikä tuossa täyttyy. Lisäksi, tuo tönäisy tuli ainakin osittain kylkeen.
Kyllähän tuossa jätettiin rankkari viheltämättä.
Missään säännössä ei kielletä työntämästä kiekollista pelaajaa kumoon, paitsi tietysti suoraan selästä. Johan tuosta Suurosen kaatumissuunnastakin näkee, että työntö ei tullut suoraan selästä, koska kaatui kyljelleen/perseelleen. Mailahäirintä on lähtökohtaisesti huomattavasti työntämistä tehokkaampaa ja sitä käytetään siksi. Nyt Matinpalolla ei vaan ollut mailaa...Mikäli tuo on ihan ok tapa rikkoa läpiajossa oleva pelaaja tönäämällä käsillä toinen kumoon niin olisiko aiheellista muuttaa sääntöjä? Oletan että tiedät paremmin säännöt kuin minä joten jätän asian osaltani tähän.
Selästä taklaus tai väkivaltaisuus pätisi tuohon. Varsinkin väkivaltaisuuden termi tuupata:Lainaisitko mulle tähän sen kohdan sääntökirjasta, mikä tuossa täyttyy. Lisäksi, tuo tönäisy tuli ainakin osittain kylkeen.
Takaa päin tuuppaminen julkisella paikalla (perseeseen) taitaa rikkoa ihan Suomen lakiakin. Onneksi ei ollut lapsia paikalla... tai en kyllä tarkastanut olivatko kaikki pelaajat täysi-ikäisiä.Selästä taklaus tai väkivaltaisuus pätisi tuohon. Varsinkin väkivaltaisuuden termi tuupata:
Lainaisitko mulle tähän sen kohdan sääntökirjasta, mikä tuossa täyttyy. Lisäksi, tuo tönäisy tuli ainakin osittain kylkeen.
Missään säännössä ei kielletä työntämästä kiekollista pelaajaa kumoon, paitsi tietysti suoraan selästä. Johan tuosta Suurosen kaatumissuunnastakin näkee, että työntö ei tullut suoraan selästä, koska kaatui kyljelleen/perseelleen. Mailahäirintä on lähtökohtaisesti huomattavasti työntämistä tehokkaampaa ja sitä käytetään siksi. Nyt Matinpalolla ei vaan ollut mailaa...
Mutta ihan sama, peli oli oikeasti aika paska eikä Ilves juuri vakuuttanut. Alkukauden on ollut varma olo joka pelissä, että takaa-ajoasemasta noustaan. Nyt sitä tunnetta peli ei antanut. Vaikka siis tasoihin tultiinkin. Poistuneet ja puuttuvat pelaajat sekä pelitauko teki tehtävänsä. Nyt jää nähtäväksi, että miten peli tästä sitten kehittyy.
Mikäli tuo on ihan ok tapa rikkoa läpiajossa oleva pelaaja tönäämällä käsillä toinen kumoon niin olisiko aiheellista muuttaa sääntöjä? Oletan että tiedät paremmin säännöt kuin minä joten jätän asian osaltani tähän.
Hiukan katselin tämän illan pelejä, ja nyt on pakko vähän perua pahoja puheitaan. Ahokas taisi sittenkin tietää paremmin. Ehkä eilinen peli oli näinä korona-akvaarioiden ja tyhjien hallien aikoina sittenkin enempi sieltä tasokkaasta päästä.Katsoikohan Ahokas kännykästä Oulun vai Lappeenrannan peliä? Siis se "tasokas liigapeli" jonka oli nähnyt.