Sen kun näkisi. Lista hankittavista pelaajista vaan pitenee joka pelissä. Joka pelipaikalle tarvittaisiin uusia pelaajia, mutta tuskin tulemme sitä näkemään.Josko tämä saisi Markkasen esim hommaamaan puuttuvia palasia joukkueeseen?
Eikai Saipaa oltu asetettu ennen kauden alkua jo jumboksi? Otteluohjelma on huono, jokaiselle joukkueelle paikoitellen.Voin toki olla väärässä, mutta kolmannen pelinsä neljään päivään pelaavalla sarjajumbolla ei välttämättä ole hirveästi paukkuja laittaa mitään tahansa joukkuetta vastaan. Sarjajärjestelmä on susi, mutta tätä se on, kun pelejä pitää saada kalenteri täyteen ja ylikin.
Mitä jos sattui?Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta minkö vitun takia tuossa piti taas makoilla 2 minuuttia?
Toki kaikki selkeät rikkeet pitää viheltää, oli tilanne mikä tahansa.Mitä väliä?
Samalla linjalla mitä ollut, niin ilman muuta 2min.Poikkari kylkeen ja jalalla kampitus... ei jäähyä
Ei Kiko tällaisessa tilanteessa muuta kuin hiihtelisi. Jos peli on tiukka ja herralla itsellään ei peli suju, niin saattaa tapahtuakin.On muuten hyvä, ettei Pospisil kehissä, sehän olis tappanu jonkun Ipalaisen tuonne.
Nopsasti sai Antti sisäistettyä ukkoihin pelinsä. Nyt mennään jo huipputahtia.Ilveksellä pätki valmentajan vaihdon jälkeen, mutta onko nyt joku kuuden ottelun voittoputki menossa?
Itse pysyisin kuitenkin mielummin tässä kriisi-Ilves narratiivissaIlveksellä pätki valmentajan vaihdon jälkeen, mutta onko nyt joku kuuden ottelun voittoputki menossa?
Tapparallakin olisi ilman sairastumisia ollut tällä viikolla neljän ottelun putki ja sitten kuuden ottelun vapaa. Joskus näillä lepoeduilla on vähän turhankin suuri merkitys, tämän päivän peli nyt tuskin yksinomaan siihen ratkesi, mutta itse ainakin olen toivonut jo pitkän aikaa pienempää ottelumäärää ja sitä kautta tasapuolisempaa otteluohjelmaa. Mutta money talks.Eikai Saipaa oltu asetettu ennen kauden alkua jo jumboksi? Otteluohjelma on huono, jokaiselle joukkueelle paikoitellen.