Sää taidat olla ihan pikkasen ihastunut tuohon ;).Tuo Hämäläisen vahattu siili on kyllä komea.
Mää luulen kyllä, jos kaatuu, niin maalipaikkojen puutteeseen.SaiPa kaatui tänään maalivahtiin
Vaikka olisi Jeesus maalilla niin silti Ilves johtaisi 2-1.SaiPa kaatui tänään maalivahtiin
Muun muassa siihen. Kovin montaa muutakaa onnistumista ei ole ollut.SaiPa kaatui tänään maalivahtiin
Jos itse vetäisin siilin, niin ilman muuta tuollaisen. Vahattu ja todella voimakas, ei mitään edestakas sojottavaa tuhnua.Sää taidat olla ihan pikkasen ihastunut tuohon ;).
Mutta olisi edelleen saumat, nyt kuihtui HuhtamaahanVaikka olisi Jeesus maalilla niin silti Ilves johtaisi 2-1.
Mä jo mietin, että sulla samanlainen...Jos itse vetäisin siilin, niin ilman muuta tuollaisen. Vahattu ja todella voimakas, ei mitään edestakas sojottavaa tuhnua.
No teoriassa on aina saumaa. Mutta tänään on tasoero näkyvissä erityisesti yksilötaidon ja valmennuksen suhteen. Ilveksen pelissä on taitoa, järkeä ja asennetta. SaiPalla vaan viimeksi mainittua ja tulos sen mukainen.Mutta olisi edelleen saumat, nyt kuihtui Huhtamaahan
Siinä ei kauan Ilveksellä nokka tuhissut, kun jo helähti.Nyt o paha, viiskolmosta pukkaa. Helähtänee...
Näkemys se on tuokin...Ei voi tänään syyttää kotituomareista. Lepralaisilta karmeaa roikkumista ja nolla jäähyä.
Ei tästä majavasta saa ikinä Ville Hämäläisen siiliä.Mä jo mietin, että sulla samanlainen...
Taitoero kyllä näkyy, se on selvä.No teoriassa on aina saumaa. Mutta tänään on tasoero näkyvissä erityisesti yksilötaidon ja valmennuksen suhteen. Ilveksen pelissä on taitoa, järkeä ja asennetta. SaiPalla vaan viimeksi mainittua ja tulos sen mukainen.