Vähän sama juttu kyllä kuin KooKoolla, ei Talajalla sen enempää ylivoimassa kuuhun mennä kuin Teemu Rautiaisellakaan. Ei taida olla niin hyvää sapluunaa ylivoimalle, mitä ei Kemiläisen, Lancasterin, Lehterän ja Suomen tasoisilla kavereilla voi korvata.Paljon on kauden aikana Ässien valmennusta kehuttu, mutta iso miinus menee Kiven johtamalle tiimille. Ylivoima on osastoa huumori ja peliä ei ole kehitetty koko kauden aikana.
Hurmos luotiin, mutta joukkue jäi todella ohkaiselle pelitavallisesti.
Veikkaanpa ettei riitä.Mahtaskohan Ikosella riittää MM-kisoihin? Siellä on varmaan änäristä puolen jengiä tulossa, mutta on siinä liigan puolelta ainakin kova tekijä.
Ei riitä, vaikka toki Jalosen systeemiin sopisi jos johonkin. Kiekollisesti enemmän tasoa "liiga" kuin "skoda-cup".Mahtaskohan Ikosella riittää MM-kisoihin? Siellä on varmaan änäristä puolen jengiä tulossa, mutta on siinä liigan puolelta ainakin kova tekijä.
Mitä itse hänen juttuja kuunnellut, niin viimeinen mies joka itsensä nostaisi jalustalle minkään asian suhteen. Hieno mies.Sarejevon Peksi tykkää itse kovasti omasta äänestään.
Tuli jostain aikaisemmin jo kuin mistä tuo hidastus näytettiin. Jäi silti vähän epäselväksi milloin tuo korkea maila tapahtui, koska jäähyn antoi keskialuetuomari, joka rajautui TV-kuvan ulkopuolelle.En kyllä tiedä, mistä tilanteesta tuo edes tuli?
Kehui vielä Ilveksen peliä klubilla erätauolla. Onhan tämä jo selvä homma.ARTTU RUOTSALAINEN ILVEKSEEN
Samaa mieltä, ehdoton suosikki kommentaattorina, vaikka onkin Tapparan miehiä. Osaa kuitenkin kommentoida tilanteita todella objektiivisesti, ja tuo mielestäni kivasti sitä "omaakin kokemusta" esille, esimerkiksi alivoimapelaamisen osalta.Mitä itse hänen juttuja kuunnellut, niin viimeinen mies joka itsensä nostaisi jalustalle minkään asian suhteen. Hieno mies.
No jos vertaa edellis kauden Ässiin, niin meno on kyllä ollut toista, ainakin näin sivummalta katsottuna...Paljon on kauden aikana Ässien valmennusta kehuttu, mutta iso miinus menee Kiven johtamalle tiimille. Ylivoima on osastoa huumori ja peliä ei ole kehitetty koko kauden aikana.
Hurmos luotiin, mutta joukkue jäi todella ohkaiselle pelitavallisesti.
Luulen että siellä on todennäköisemmin jopa Joensuu koska roolitukset.Mahtaskohan Ikosella riittää MM-kisoihin? Siellä on varmaan änäristä puolen jengiä tulossa, mutta on siinä liigan puolelta ainakin kova tekijä.
Eiköhän siellä Marko Anttila hoida tuon roolin..Luulen että siellä on todennäköisemmin jopa Joensuu koska roolitukset.
Ota vähän happea. Ässät tippuu tänään, ei vaan bensa riitä! Nyt focus vaan siel enskauteen, hieno jengi teil!Sähän ymmärrät, että tätä kautta viestin lähettäminen Joensuulle tuskin onnistuu?
Ja jalka.Luulen että siellä on todennäköisemmin jopa Joensuu koska roolitukset.