Su 25.9.2016 Otteluseuranta

  • 28 711
  • 302
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Saapa nähdä, tuleeko kokoelmajoukkueita enää seuraavaan turnaukseen, jos Kanada sattuisi häviämään. Paras kolmesta -systeemillä toki äärimmäisen epätodennäköistä.

Voi olla että innokkuus järjestää koko World Cupia on aika heikko jos noin käy.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ajatelkaa, JOS Europe voittaisi Kanadan finaaleissa, niin millainen kansallinen häpeä se olisi kanadalaisille. Hfboards voisi olla mielenkiintoista luettavaa tuon jälkeen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Eiköhän tämä tulos nyt ratkaissut sen että World Cupia ei tulla ihan hetkeen pelaamaan. Toivottavasti jatkossakin parhaat ovat mukana olympialaisissa.
 

Nick Neim

Jäsen
Karjala- lippikset lentää, kun juntit juhlii Ruotsin tappiota. Jotenkin vaan huvittaa tämä mrininki, kun yleensä länsinaapuri olisi vastaavassa tilanteessa Suomen puolella, mutta täällä touhu on tätä..
Pitääkö nyt ymmärtää asia niin, että USAn pudottua jenkit toivovat Kanadan voittoa? Tai Venäjän pudottua venäläiset toivoisivat Suomen voittoa?

Ei tule tapahtumaan. Ruotsi saattaa olla poikkeus, mutta täällä touhu on tätä, jota se on kaikkialla muuallakin.
 

Meeps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Frölunda
Niin tai sitten jengi on pienemmän eli altavastaajan puolella?

Ja juuri samasta syystähän ruotsalaiset on Suomen puolella. Ei siksi että ne ois jotenkin parempia ihmisiä vaan siksi, että Suomi on niiden mielestä hellyttävä pikkuveli, joka aina yrittää niin kovasti, mutta jolle voi naureskella, koska ei siitä ole oikeasti mihinkään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paljonhan tuossa finaalissa on kiinni siitä miten puolustajat kestää Kanadan jatkuvan paineen. Hyökkääjien osaaminen varmasti riittää ja en usko että Halakiinkaan varsinaisesti kaadutaan. Hyvin roolitettu joukkuehan tuo on.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei vakuuttanut Ruotsi missään vaiheessa turnausta. Esim. Suomi-Ruotsi pelissä olimme maalipaikoissa mitattuna parempia. Viimeistelyssä huonompia, yllättäen ;-)

Fiasko!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Täytyy sanoa, että itse olisin tuon maalin hylännyt, näytti potkulta minun silmiin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mats Sundin är homosexual. Nyt sie lopetat tällaiset.

Håkan Loob också.

Minä pidän Ruotsista, ruotsalaisista. Minä pidän siitä, mitä kuningaskunta Itämaahansa toi, ja minkä perustan itseasiassa loi, kansansivistykseen ja laillisuudesta seuraavalle demokratialle, itsenäiselle Suomelle oivat lähtöasetelmat soi.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Kanada ei viitsi teurastaa finaaleissa EU:ta (toisin olisi käynyt Ruotsille) - noin 4-5 byyrin voitot riittänee.

Tuskinpa Ruotsilla olisi sen kummemmin Kanadaa vastaan riittänyt. Paskoja olivat koko turnauksen. "Maailman parasta" puolustustakin nöyryytettiin ensin Pohjois-Amerikan puolesta ja nyt Euroopan toimesta.

Hieno voitto Europelle.
 

canttig

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Hieroin tuota hidastusta kauan aikaa ja väittäisin, että Eriksson tuon ohjasi. Liitteenä oleva kuva nyt on yhtä suttua, mutta kyllä kiekko tuossa mielestäni Erikssonin lavassa on, eikä ilmassa. Ja hidastusta pyörittelin sen verran, että mielestäni vasta Erikssonin lavan kohdalla kiekko lähti nousemaan.
Mitä vitun väliä, ruotsi tippui. Malja sille.
 
Aika jännä, minulle slovakit sanoivat mieluummin katselevan tätä joukkuetta.

Olikohan samat slovakit kyseessä?

Nämä minun tapaamani slovakit taisivat olla vähän enämpi sellasia oman maansa Thaimaan-matkailua diggaavia Odinin sotureita. Siksi heillä varmaan oli natiivitason englantia puhuvia, ikänsä Kanadassa asuneita lapsia. Rupeaa melkein korvia riipimään, kun arviolta kahdeksanvuotias tyttö kirkuu "let's go Europe" läpi toisen ja kolmannen erän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös