suippotokko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- njd
Kanada ei viitsi teurastaa finaaleissa EU:ta (toisin olisi käynyt Ruotsille) - noin 4-5 byyrin voitot riittänee.
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
Saapa nähdä, tuleeko kokoelmajoukkueita enää seuraavaan turnaukseen, jos Kanada sattuisi häviämään. Paras kolmesta -systeemillä toki äärimmäisen epätodennäköistä.
Eiku siinä pelissä Olli Jokinen teki voittomaalin viimeisellä minuutilla Henrik Lundqivstin selän taakse.Onko tämä se sama peli, jossa Olli Jokinen tasoitti pelin viime sekunneilla, ja Suomi voitti jatkoajalla olympiakultaa?
Pitääkö nyt ymmärtää asia niin, että USAn pudottua jenkit toivovat Kanadan voittoa? Tai Venäjän pudottua venäläiset toivoisivat Suomen voittoa?Karjala- lippikset lentää, kun juntit juhlii Ruotsin tappiota. Jotenkin vaan huvittaa tämä mrininki, kun yleensä länsinaapuri olisi vastaavassa tilanteessa Suomen puolella, mutta täällä touhu on tätä..
Niin tai sitten jengi on pienemmän eli altavastaajan puolella?
Onneksi videotuomari ei ollut raumalainen...Selvä potkuhan tuo oli, sisäsyrjällä oikein sijoittaa tyhjään maaliin.
Mats Sundin är homosexual. Nyt sie lopetat tällaiset.
Onneksi videotuomarit ovat tuolla ammattilaisia...Täytyy sanoa, että itse olisin tuon maalin hylännyt, näytti potkulta minun silmiin.
onneksi videotuomarit ovat alansa ammattilaisiaTäytyy sanoa, että itse olisin tuon maalin hylännyt, näytti potkulta minun silmiin.
Kanada ei viitsi teurastaa finaaleissa EU:ta (toisin olisi käynyt Ruotsille) - noin 4-5 byyrin voitot riittänee.
Täytyy sanoa, että itse olisin tuon maalin hylännyt, näytti potkulta minun silmiin.
Ihan selvästi luistimen sisäsyrjällä pistää maaliin. Eilen olin kännissä mutten tänään.Onneksi videotuomari ei ollut raumalainen...
Olihan se selvä potku. Ehkä vain kynnys hylätä tuossa kohtaa on liian korkea.
Jotenkin vaan huvittaa tämä mrininki, kun yleensä länsinaapuri olisi vastaavassa tilanteessa Suomen puolella
Mitä vitun väliä, ruotsi tippui. Malja sille.Hieroin tuota hidastusta kauan aikaa ja väittäisin, että Eriksson tuon ohjasi. Liitteenä oleva kuva nyt on yhtä suttua, mutta kyllä kiekko tuossa mielestäni Erikssonin lavassa on, eikä ilmassa. Ja hidastusta pyörittelin sen verran, että mielestäni vasta Erikssonin lavan kohdalla kiekko lähti nousemaan.
Aika jännä, minulle slovakit sanoivat mieluummin katselevan tätä joukkuetta.
Olikohan samat slovakit kyseessä?