Harkittu juttu! Herättää kiinnostusta mainoksiin ;)Joka pelissä sekoillut noi laitamainokset, ainakin mitä itse katsonut tai käynyt hallilla.
Harkittu juttu! Herättää kiinnostusta mainoksiin ;)Joka pelissä sekoillut noi laitamainokset, ainakin mitä itse katsonut tai käynyt hallilla.
Allekirjoitan tämän sanasta sanaan.Itse kyllä toivon enemmän KooKoon mitalia siitä syystä että nyt on se kaikkien aikojen mahdollisuus ensimmäiseen mitaliin jota ei välttämättä lähivuosina tule uudestaan hyvästä buumista huolimatta. Esim. SaiPalla oli se sauma 2014 ja sitä he eivät valitettavasti käyttäneet, ja uutta saumaa ei ole tullut tai se ei ole ollut itse asiassa lähelläkään. Ilves kyllä todennäköisemmin tulee mitalipeleissä esiintymään myös lähitulevaisuudessa uudestaan.
Enemmän kuin Ilveksen faneja ennen peliä.Näkyy lomalaistakin kiinnostavan?
Yleisömäärä näyttäisi vahvistavan tämän väitteen.Enemmän kuin Ilveksen faneja ennen peliä.
Niinpä.Mitä tää ei kiinnosta hölinä ny on? Siel on halli täys eli näyttäs ainaki tänä vuonna kiinnostavan.
Ilveksellä on kuitenkin käynyt playoffeissa reippaasti enemmän yleisöä kuin vaikka Jypilla koko runkosarjan aikana ja tänäänkin taas mökki täynnä, joten kyllä joitain tuntuu kiinnostavan edelleen.Enemmän kuin Ilveksen faneja ennen peliä.
Mitä tää ei kiinnosta hölinä ny on? Siel on halli täys eli näyttäs ainaki tänä vuonna kiinnostavan.