Su 24.4.2022 Ilves - KooKoo

  • 18 975
  • 286

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sitä odotellessa kuinka yhtäkkiä pronssit kiinnostaakin pelin jälkeen…
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Itse kyllä toivon enemmän KooKoon mitalia siitä syystä että nyt on se kaikkien aikojen mahdollisuus ensimmäiseen mitaliin jota ei välttämättä lähivuosina tule uudestaan hyvästä buumista huolimatta. Esim. SaiPalla oli se sauma 2014 ja sitä he eivät valitettavasti käyttäneet, ja uutta saumaa ei ole tullut tai se ei ole ollut itse asiassa lähelläkään. Ilves kyllä todennäköisemmin tulee mitalipeleissä esiintymään myös lähitulevaisuudessa uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Itse kyllä toivon enemmän KooKoon mitalia siitä syystä että nyt on se kaikkien aikojen mahdollisuus ensimmäiseen mitaliin jota ei välttämättä lähivuosina tule uudestaan hyvästä buumista huolimatta. Esim. SaiPalla oli se sauma 2014 ja sitä he eivät valitettavasti käyttäneet, ja uutta saumaa ei ole tullut tai se ei ole ollut itse asiassa lähelläkään. Ilves kyllä todennäköisemmin tulee mitalipeleissä esiintymään myös lähitulevaisuudessa uudestaan.
Allekirjoitan tämän sanasta sanaan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Se siitä sitten… Saatanan saatana!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilves taitaa mennä menojaan...
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Lancaster & Oden, siinä tulee monella kiire
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Denssi, vitun juudas! :D
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toivottavasti KK saapuu jäälle seuraaviin eriin. Ilves ei mitään mitalia tartte, prkl.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös