Su 23.5.2021 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 51 091
  • 985

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mielestä Suomelta puuttuu tähtipelaajat joukkueesta. Saarijärvi, Viro, Koivistoinen, Saarela (jos olisi terve, ja Pajuniemi toisivat Suomelle ratkaisuvoimaa ja johtajuutta, jota ei tällä hetkellä ole...
Itse lähtisin hakemaan kunnolla voittamisen kulttuuria. Lasse Kukkonen, Jari Viuhkola ja Esa Pirnes. Ilkka Mikkolasta jokerikortti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mielestä Suomelta puuttuu tähtipelaajat joukkueesta. Saarijärvi, Viro, Koivistoinen, Saarela (jos olisi terve, ja Pajuniemi toisivat Suomelle ratkaisuvoimaa ja johtajuutta, jota ei tällä hetkellä ole...
Mita johtajuutta ja loistoa nuo nyt toisivat lisaa? Sama nauha alkaa kulumaan loppuun
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Oi aikoja kun borateilla oli Koreshkovin veljekset ja Nikolai Antropov. Siinä saattoi mailaa tulla käsille.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Onko koskaan ennen ollut tilanne että Suomen mestaruuden voittaneesta joukkueesta mahtuu enemmän pelaajia MM-kisoihin kuin toisin päin?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Erikoista kun eilen kun sitä painetta tuli ihan kunnolla, niin Suomella tuntui olevan alakerran avauspeli paljon fiksummin kuosissa. Tässä pelissä tullut paljon enemmän vaarallisia harhasyöttöjä ja kiekon hukkailuja (mitä tuli eilenkin, muttei kuitenkaan pakkiparilta).
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Itse lähtisin hakemaan kunnolla voittamisen kulttuuria. Lasse Kukkonen, Jari Viuhkola ja Esa Pirnes. Ilkka Mikkolasta jokerikortti.
Mahtuisiko tuohon vielä Arska Vallin?
 

Barney

Jäsen
Itse lähtisin hakemaan kunnolla voittamisen kulttuuria. Lasse Kukkonen, Jari Viuhkola ja Esa Pirnes. Ilkka Mikkolasta jokerikortti.
Kärppien kannattaja puhuu johtajuudesta ja unohtaa Sakari Palsolan. Mä häpeän.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Paperilla Kazakstan ei edes ole kovin paljoa huonompi kuin Suomi. Valtaosa pelaajista kuitenkin Barys nur Sultanista, joka kuuluu KHL:ssä suunnilleen samaan kastiin kuin Jokerit, josta taas leijonissa on kohtalainen edustus. Noissa ns ratkaisijoissa Suomella on toki etu.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nelosketju tosiaan ainoa minkä jäsenistö puskee joka vaihdossa pelipaikoille, muilla menee vähän vielä sluibaillessa ja varoessa kolhuja. Mutta jos tää tästä pikkuhiljaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä itse toisin ja olisin valinnut itse Tami Tammisen kentälle. On ennenkin pöllyttänyt näitä neuvostoliittolaisia ja on muutenkin ihan vitun kova jätkä.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Nelosketju on ykkösketju. Ruohomaan ketju on ollut tänään parempi kuin eilen, ne loput kaksi taas jättävät paljon toivomisen varaa. Olisi tavallaan kiva nähdä Björninen jossain toisessa ketjussa, mitä saisi aikaan, mutta en rikkoisi Suomen parasta ketjua sitä varten. Kontiola on vaan liian hidas eikä pitäisi olla enää asiaa näihin kisoihin. Innala on ollut minusta ihan hyvä, mutta pelaa Konnan ja Pakarisen kanssa niin minkäs teet. Se ns. ykkösketju on ollut isoin pettymys toistaiseksi.

Ei varmaan tule tapahtumaan, mutta noita ketjuja saisi sekoittaa kunnolla nelosta lukuunottamatta:

Sallinen-Lundell-Innala
Pakarinen-Ruohomaa-Turunen
Ojamäki-Ruotsalainen-Puustinen
Nelosketju

Kontiola ja Karjalainen poppareille.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Minä itse toisin ja olisin valinnut itse Tami Tammisen kentälle. On ennenkin pöllyttänyt näitä neuvostoliittolaisia ja on muutenkin ihan vitun kova jätkä.
Penkin takana pitäisi Don Tamin olla. Se saatanan odottaminen loppuu! Kaikki saatanan epäröinti pois!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös