Ei se siellä yksin pelaaSopimuksiahan tarjotaan suunnilleen kaikille, mutta se, että Ruotsalaisen tasoinen kaveri pelaa siellä, ei mee jakeluun
Ei se siellä yksin pelaaSopimuksiahan tarjotaan suunnilleen kaikille, mutta se, että Ruotsalaisen tasoinen kaveri pelaa siellä, ei mee jakeluun
Lehtinen, Saarijärvi, Koivistoinen, Pajuniemi joukkueeseen niin voisivat pärjätäkkin. Ei nämä Anttila, Seppälä, Karjalainen, Lundell riitä.
Koska ei ole tehty enempää maaleja.Miten peli on vaan 1-0?
Älä spoilaa. Mä yritän katsoa matsia. En tosin tiedä kumpi on tylsempi, tämä vai formulat.Tämä päättyy 3-0.
Mertsi näkee pelin omalla tavallaan.Mertsi antaa posia Sundille.
Itseasiassa kun kuin tän kommentin, niin havahduin ihan samaan.Olenko seonnut, mutta Saukkosen selostus ei ole ärsyttänyt tänään.
Älä spoilaa. Mä yritän katsoa matsia. En tosin tiedä kumpi on tylsempi, tämä vai formulat.
Koska ei ole tehty enempää maaleja.
Mertsi on loistava yleisurheiluselostajaMertsi näkee pelin omalla tavallaan.
Tylsä peli käynnissä, mutta ei tämäkään sentään tylsyydessä formuloita päihitä.En tosin tiedä kumpi on tylsempi, tämä vai formulat.
Silloin hyvinä aikoina nämä Kazakstanit ja kaikki muut paskamaat voitettiin 12-0 ja Niinimaakin tehoili ja nyt nyhjätään jotain yhden maalin peliä.
Mä häpeän.