Su 22.5.2016 Otteluseuranta (15. kisapäivä, mitalipelit)

  • 126 068
  • 1 654
Tila
Viestiketju on suljettu.

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ottanutkaan vittuiluna vaan silleen hauskana juttuna. Jotenkin tässä on sinniteltävä. Akat itkee, miehet kestää!
No niinpä. Joku tuolla aiemmin pahoitti mielensä kommentistani, mutta eipä näille mitään voi. Itselle Tappara on vaan niin paljon kovempi juttu kuin maajoukkue. Mutta katsellaan, miten kummankin liigajoukkueet rakentuu ensi kaudelle. Mukavaa kesää!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Noh, kai se on sitten nukkumaan. Aamulla kun herää, niin Facebook-feedi on todnäk. täynnä ulkomaisten uutismedioitten nostoja, eikä ehkä hokista niin paljoa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Onneksi en ole kovin katkeria finaaleita joutunut kärsimään. 2006 olin vasta 12v ja 2007 13v jolloin minua kiinnosti lähinnä ulkona juokseminen naapurin poikien kanssa. 2014 olin intissä ja pudotuspelien aikaan pitkällä leirillä tietämättä tuon taivaallista mistään finaaleista.
Tänä vuonna sain uskoteltua itselleni, ettei oikeasti edes kiinnosta.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä apua Pokasta ja Lindellistä oli.
Kyllähän Pokka pelasi ihan kohtalaisesti tässä pelissä. Muutamia virheitä toki tuli, mutta kellepä ei olisi tullut.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Dostojevskin, Tšehovin, Tšaikovskin.

Unohtamatta tietenkään Leo Komarovia ja Aleksander Barkovia, joille haluaisit varmasti sanoa kasvostusten mielipiteesi Venäjästä.

Barkov on tampereen pokia ja Leo virosta.
Ja veikkaan, että heitä ei se kiinnosta paskan vertaa mitä mieltä mä olen heidän vanhempien kotimaasta, joten en tuhlaa heidän tai omaa aikaani moiseen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
CHL käynnistyy samaan aikaan kun olympialaisissa on yleisurheilut käynnissä. Tulee olemaan varmaan aika huikea menestys lipunmyynnin suhteen. Toki aikaero auttaa jonkin verran, mutta silti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No niinpä. Joku tuolla aiemmin pahoitti mielensä kommentistani, mutta eipä näille mitään voi. Itselle Tappara on vaan niin paljon kovempi juttu kuin maajoukkue. Mutta katsellaan, miten kummankin liigajoukkueet rakentuu ensi kaudelle. Mukavaa kesää!
Varmaan tarkoitit allekirjoittaneen kommenttia.
En pahoittanut mieltäni vaan yritin olla "hauska" ja laittaa jotain nasevaa näin ottelun hävinneen seuran fanina takaisin. Ehkä olisi hymiö kannattanut laittaa siihen perään.

Eli ei huolta, et pahoittanut mieltäni vaan päinvastoin hörähdin sille viestille.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Harmi, että tajusin vasta tässä finaalissa, että ottelun seuraaminen tämän ketjun kanssa on paljon mukavampaa kuin kuunnella tyttöystävän nalkutusta tuomareista, vaikka salaa tekisi mieli nalkuttaa yhtä lailla.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Totta, kun ajattelee esimerkiksi jos Koivu ei olisi joukkueessa tai Laine ei olisi joukkueessa, niin kumman puuttuminen olisi joukkueen menestyksen kannalta isompi menetys...
jos ja jos. Mikke olisi ollut mun valinta mutta Pate kelpaa vallan mainiosti.

Se että Patella maaleja tuli heikkoja maita vastaan pääosin alkusarjassa, niin miksei esimerkiksi McDavid tehnyt 7--> maalia vaikka samat vastustajat?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Molemmat etnisesti venäläisiä ja molempien äidinkieli on venäjä. Kehtaisitko sanoa mielipiteesi Venäjästä näille herroille?
Mä tiedän montakin ryssää jotka ei tykkää Venäjästä. Nää on fiksuja venäläisiä jotka on asuneet Suomessa.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Annetaan nyt tällä kertaa kaikille puhtaat paperit. Kunhan Ruotsi on finaalissa vastassa, sitten taas voitamme. Toivotaan, että Ruotsikin nostaa tasoaan.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kanada oli yksinkertaisesti parempi. Sen verran selkeästi ja reilulla tavalla, ettei edes jäänyt harmittamaan. Ahon jäähy ainut, joka oli mielestäni heppoisesti vislattu. JOS olisi saatu yv. niin ehkä..jää jossitteluksi. Parhaansa pojat yritti ja hopea on hieno saavutus. Onnittelut siitä pojille. Ketään ei tarvi tästä pelistä suolata jos ei nostaa ylitse muidenkaan. Joukkueena tuli voitot ja joukkueena kärsitään tappiotkin. Ei siinä sen kummempaa. Hyvällä tiellä ollaan nuorten kanssa.

Tulevaisuus on vielä kullanhohtoinenkin:)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun on pakko puuttua tähän ja valitettavasti olla samaa mieltä. Tappara hävisi tuohon samaan kyttäilyyn ja passiivisuuteen kaksi mestaruutta.

Hienoa, että joku Tappara-leirissäkin uskaltaa kyseenalaistaa hopeamessiaan.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Molemmat etnisesti venäläisiä ja molempien äidinkieli on venäjä. Kehtaisitko sanoa mielipiteesi Venäjästä näille herroille?

Kehtaisin, ja jos päälle tulisi niin 10/10 näille herroille tulisi saman väristä mitalia kaulaan kun tänään.
 
jos ja jos. Mikke olisi ollut mun valinta mutta Pate kelpaa vallan mainiosti.

Se että Patella maaleja tuli heikkoja maita vastaan pääosin alkusarjassa, niin miksei esimerkiksi McDavid tehnyt 7--> maalia vaikka samat vastustajat?
Mitä välii montako maalia joku McD on tehnyt näissä karkeloissa ? No Mikke olis voinut ihan hyvin myös olla tai Koskinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niinpä. Joku tuolla aiemmin pahoitti mielensä kommentistani, mutta eipä näille mitään voi. Itselle Tappara on vaan niin paljon kovempi juttu kuin maajoukkue. Mutta katsellaan, miten kummankin liigajoukkueet rakentuu ensi kaudelle. Mukavaa kesää!

Joo, ei tässä auta muu kuin kohti uusia kokemuksia. Hyvää kesää sinnekin!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tartte olla täysin maansa myynyt. Sidney Crosby ja Jonathan Toewskin on joskus hävinneet. Ainoa voittamaton taitaa olla Scott Niedermayer, jos siis finaaleista puhutaan. Eiku silläkin World Cupista -96 finaalitappio.

Välillä pitää hävitä jotta taas voitetaan.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Pokka pelasi ihan kohtalaisesti tässä pelissä. Muutamia virheitä toki tuli, mutta kellepä ei olisi tullut.
Erikoinen näkemys, Pokkahan oli pakiston paskin tänään eikä saanut ainuttakaan avausta omille ensimmäisellä yrittämällä. Lisäksi hävisi bout kaikki kaksinkamppailut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös