Aran mukaan me tarvittais maali. Periaatteesta suhtaudun tähän skeptisesti.
Minä myös. Eiköhän noita kehikkoja ole ihan firman puolesta tarjolla rajaton määrä.Aran mukaan me tarvittais maali. Periaatteesta suhtaudun tähän skeptisesti.
Ylivarovaisuus. Pelätään että Kanada tulee nopealla vastaiskulla ohi jos molemmat pakit ovat syvällä.Kertooko joku jääkiekosta enemmän tietävä mikä idea on Suomella tuossa toisen pakin pudottamisessa keskialueelle kun ollaan kiekossa kiinni vastustajan päädyssä? Omien laskujen mukaan tämä on tässä pelissä käynyt joku 6 kertaa...
Rantasen voisi nostaa isompaan rooliin
Paitsi parina viime vuonna nhl-pleijareissa. Tänäkin vuonna Wildin paras hyökkääjä pleijareissa
Niin onhan se ihan vitun junttia todeta miten asiat on. Sä voit elää pilvilinnassa ne sinivalkoiset lasit päässä mutta minä teen toisin. Kyllähän nyt sokea rottakin huomaa että Kanda vienyt peliä mennen, tullen ja vielä takaski tullessa.Siellä perus juntti on vetänyt jo ranteet auki. Mee nukkumaan niin ei tarvi itkee.
Kerro toki kuka oli tänä vuonna parempi hyökkääjä? Tuloksellisesti ehkä joku muu mutta eniten tilanteita mg loi ylivoimasesti Wildin pelaajista.No ei sentään paras.
Mä tekisin änärissä niin että pelaisin loput kahdella kentällä. :D