Se miten muka raahautui vaihtoaitiota kohti oli MINUSTA liikaa. Jos jotain olis käynyt niin ei siinä enää vaihtoon oltas lähdetty. Ylidramatisointia.
Mozyakin 2+1 ja professori 0+3
muuan AO 0+0
Myös Datsjukista yleisesti käytetty paljon Professori lempinimeä. Mielestäni Larionovin manttelinperijäksi mitä parhain jos mietitään riittääkö rahkeet käyttää tuota nimitystä.Onko Larionov tehnyt paluun jäälle?
Datsyukia kutsutaan Taikuriksi, Larionov oli Professori.
Samaa muistelin, mut Samia ei sattunut oikeasti.Ai vähän niinku Sami Kapanen aikanaan, kun sai kovan taklausen? Ylidramatisoi ja konttasi vaihtoaitioon?
Myös Datsjukista yleisesti käytetty paljon Professori lempinimeä. Mielestäni Larionovin manttelinperijäksi mitä parhain jos mietitään riittääkö rahkeet käyttää tuota nimitystä.
Ai on vai? No itse en ole sitä koskaan kuullut käytettävän Pavelista. Kerta se on ensimmäinenkin sitten.
Myönnettäköön että ehkä enemmän Venäjällä käytetty, joten Boscolla on kyllä pointtinsa! :)Tais Nieminen tossa tokalla erätauolla kutsua Pavelia professoriks. En ole itse aikaisemmin kuullut kyllä myöskään.
Paljonko puuttuu paalupaikkaan?Kova työ Laineella tänään voittaa pistepörssi, muttei mahdoton. Tähtäin on varmastikin saavuttaa 2010-luvun kovin pistesaldo.
Paljonko puuttuu paalupaikkaan?
Ai on vai? No itse en ole sitä koskaan kuullut käytettävän Pavelista. Kerta se on ensimmäinenkin sitten.
Pappa Tihonovin haudassa pyörii semmoinen väkkärä että savu nousee maasta. Ei olisi pelaajat saanut ruokaa jos olisi hymyillyt pronssimitali kaulassa.Kyllä oikean punakoneen mestarit pyörivät kuka haudoissaan kuka muutoin vain, kun Venäjä kehtaa juhlia pronssia.
Ja ja ja ja et et et et...Mua vaihteeksi ihmetyttää Ara. Kauhee valitus. Lindikö tossa sano jotenkin, että ongelma oli jossain muualla kuin joukkueessa. Oli eroamassa... miksi? Mitä siellä oikein tapahtui?