Su 22.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 320
  • 368

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Lukko pääsee alivoimalla 2vs1 hyökkäykseen ja Spina joutuu ottamaan jäähyn. Nyt mennään 4 vs 4
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
No nyt oli vähän heppoisen puoleinen Spinalle.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Virtanen alivoimalla saa maalipaikan. Spina onnistuu sen verran häiritsemään, että tilanne kuivuu kokoon ja Spina koukkaamisjäähylle.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tää Jyp -fanien provoilun ja itkemisen määrä on aika hulvatonta.
Itse olen yrittänyt olla aika objetiivinen (sikäli mitä pystyn) ja en ole suuria provoja huomannut muutoinkaan, ihan perus mitä näkee.
Vähän voisi teidänkin puolella ottaa värilaseja pois, jos Marjamäen itkut esimerkiksi ovat mielestäsi erittäin aiheellisia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Yllättävän kurittomia Raumamboijat tänään.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
51 sekuntia toista erää jäljellä ja TPS pääsee jälleen ylivoimalle. Edellinen loppui hölmöilyn takia kesken. Mutta entäs nyt sitten.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
No en tiedä kyllä tuosta Lahdenkaan jäähystä.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lahti jäähylle polvitaklauksesta Tikkaseen. Tikkanen käy kovin kuumana tilanteen jälkeen, vaikka hidastuksen perusteella oli kyllä vaikea nähdä edes rikettä tuossa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lahti boksiin mielestäni aiheetta. Tikkanen hölmöili tilanteessa itse, kun yritti myöhässä väistää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös