Joo eihän tuossa ollutkaan kuin seitsemän ottelun voittoputki alla.On tuo Kärppien suorittaminen tällä hetkellä sanalla sanoen surkeaa.
Hävettää.
Oli, vain tämän hetkinen tekeminen merkkaa mitään.Joo eihän tuossa ollutkaan kuin seitsemän ottelun voittoputki alla.
60 ottelun runkosarjassa tulee väkisinkin huonompia pelejä. Ihan hyvillä mielin ainakin itse olen, vaikka tänään tukkaan tulisikin.Oli, vain tämän hetkinen tekeminen metakkaa mitään.
Eikös Nummisen Teppokin tähän usein syyllistynyt ja pelasi kuitenkkin pitkälle yli toista tuhatta ottelua ilman, että kieliproteesi tuli tarpeelliseksi.Sen verran usein tuo kieli ulkona, että toivottavasti ei tule tilannetta kentällä, että puree kielensä poikki. Siis ihan vakavasti.
Loistava yv jälleen JYPiltä! Haisee perus puppeloinnilta ja peli Kärpille 3-2 ja.
Mihinkähän firmaliigaan mies kuvittelee tulleensa pelaamaan. Raportit miehen otteista eivät mairittele.Brookbank antaa paskan syötön, TPS:lle maalipaikka, ja sitten löysästi vaihtoon. Lähes väärä vaihto tuloksena. Ei jumal...
Just olin tulos kirjottamaan, et toivottavasti laittaa hokkarit naulaan.Penkittäkää nyt tuo Latvala, ihan pihalla kokoajan.