Täällä nauretaan Josille, vaikka ainakin eräs Patrik Laine teki oman maalin ja ketään ei naurattanut.
Kyllä mua nauratti.
Täällä nauretaan Josille, vaikka ainakin eräs Patrik Laine teki oman maalin ja ketään ei naurattanut.
Mieti kun Leijonat olisi tuo punapaitainen joukkue. Impotenssi siitä seuraisi.Ai vittu tässähän tulee kohta erektio tästä Sveitsin taistelusta
Kuka otti?tyhmä jäähy svedulle hyökkäyspäässä
Tuli mieleen jalkapallo ja käsien heiluttelu.
Mieti kun Leijonat olisi tuo punapaitainen joukkue. Impotenssi siitä seuraisi.
tyhmä jäähy svedulle hyökkäyspäässä
No onhan se luonnollista että "taisteleva tsemppikiekko" tuottaa enemmän jäähyjä. Samaa on pitkään esim ässien/Saipan kannattajat ihmetelleet. Helpommin tulee jäähyjä jos pelitapa perustuu fyysiseen peliin ja pelataan tunteella.Ei tule. Eri säännöt
tyhmä jäähy svedulle hyökkäyspäässä
Saa ne. Kuten Minskin pillipiipari palkittiin KHL-pestillä.Haistakaa tuomarit vittu. Toivottavasti ette saa töitä enää kiekon parista
Olkaamme siis äärettömän onnellisia, ettei tarvinnut Laten kokea tätä mitalipelien tuskaa.Jos Leijonat olisi pyörinyt finaalissa tuohon tapaan omissa kuin Sveitsi, niin Marjamäki olisi poltettu täällä elävältä.
Mun lähetys tulee vissiin viiveellä kun täällä ei jäähyjä näy.
Mun lähetys tulee vissiin viiveellä kun täällä ei jäähyjä näy.