Su 20.5.2018 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 85 541
  • 1 205
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Inka on vähän semmonen köyhän miehen valinta, mut ei sillä mulle väärä sukupuolikin.

Luulen kyllä, että Inka on oikeasti miesoletettu. Siis sellainen transu. Olen pahoillani, koska paljastus aiheuttanee Kärppäfaneissa ennenaikaisia kuolemia.

Mutta faktat on vain hyväksyttävä. Darwin taas hoitaa pois sellaiset, joilla ei ole kykyä sopeutua olosuhteisiin. Sellainen se todellisuus vain on.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luulen kyllä, että Inka on oikeasti miesoletettu. Siis sellainen transu. Olen pahoillani, koska paljastus aiheuttanee Kärppäfaneissa ennenaikaisia kuolemia.

Mutta faktat on vain hyväksyttävä. Darwin taas hoitaa pois sellaiset, joilla ei ole kykyä sopeutua olosuhteisiin. Sellainen se todellisuus vain on.
Raportoin viestisi. Törkeintä mitä tälle palstalle on koskaan kirjoitettu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mitä vittua? Onko futiksen Chämppäri ens kaudella Cmoren alaisuudessa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti Sveitsi on vetänyt mustikkasoppaa erätauolla ja syönyt rusinoita niin jaksaa painaa vielä tämän erän, ja tarvittaessa jatkoajan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Riittääkö 10 x kiisatatta 3een erään ?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toivottavasti Sveitsi voittaa sellaisella vittumaisella voittomaalilla. Vähän kuin Anson Carterin ujutus 2003 Helsingissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös