Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ihan hirvee vauhti Sveitsillä. Taktiikkana lyödä all in pelin alkuun ja toivoa parin maalin johtoa siitä ja sen jälkeen kilpikonnaa?
Ei ne oo kilpikonnaa pelannu muutenkaan mielestäni, tuskin tänäänkäänIhan hirvee vauhti Sveitsillä. Taktiikkana lyödä all in pelin alkuun ja toivoa parin maalin johtoa siitä ja sen jälkeen kilpikonnaa?
Totta helvetissä kaivataan. Eihän tämä palsta ole mitään ilman sua.Niin no ei sillä että minua oikeastaan kiinnostaisi jos jotain vittuilua osaksi tulisi, mutta kyllähän tässä nyt hetki tulee happea vetää.
Mutta kiva jos porukka edes vähän kaipaa :D
Oon miettiny samaa. Hammaslääkäri saisi nyt hoitaa pelin Sveitsille, jos joukkue itse ei siihen pysty.Mitähän hyötyä tuosta Faselistakaan oikein on Sveitsille, kun vain ryssille hommaa sopivia tuomareita.
Vähän sellainen kutina on itselläkin. Ruotsi tämän osaa.Ruotsi antaa Sveitsin hönkiä alkuun ja tekee tuurilla pari maalia kun Sveitsillä on bensa loppu
Onnesta ehkä.Nautin kun ruotsalaiset itkee pelin jälkeen.
Ruotsilla maalintekotilanne, mertsi: "NYT ON VAARAN PAIKKA!!!"Sveitsi = Suomi mertsin selostuksessa. Kuunnelkaapas vaikka