Su 20.2.2022 Otteluseuranta finaali Suomi – Venäjä (10. kisapäivä)

  • 141 369
  • 2 340

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tukka taakse ja menoks.
Yle Puheen haastattelussa Pena aikoi juhlistaa kultaa lumitöitä tekemällä. Oli Itä-Suomessa mökillään ja ilmeisesti siellä päin on eniten lunta Suomessa.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Nyt on kyllä pohjanoteeraus jopa Faselilta. Suomihan oli finaalissa lähes koko ajan aktiivisempi joukkue hyökkäyspelissä.

Renee: Vittu kun toi Suomi ampui vaan 31 kertaa maalia kohti ja pelasi niin puolustusvoittoisesti ettei mun suosikkijoukkue saanut kuin 17 kutia aikaan. Kyllä on lätkä menossa huonoon suuntaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tägätään vielä kyselijöitä.
@castorpollux @Roger Moore @ZayWest @Arto Kilponen

Lumitöissä olen. Pentti aikoi Itä-Suomessa sijaitsevalla mökillään kullan kunniaksi tehdä lumitöitä. Seitinohuet eivät toki olisi pahat nekään.
 

MegaForce

Jäsen

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tägätään vielä kyselijöitä.
@castorpollux @Roger Moore @ZayWest @Arto Kilponen

Lumitöissä olen. Pentti aikoi Itä-Suomessa sijaitsevalla mökillään kuölan kunniaksi tehdä lumitöitä. Seitinohuet eivät toki olisi pahat nekään.
Sen verran hyvin väsyttää kun on valvonut olympialaisten takia kaksi viikkoa putkeen niin varmaan pari bisseä saisi ihan tukevan olon päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös