Su 2.5.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 27 398
  • 490

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
TPS voittaa ottelun lukemin 3-0 ja johtaa sarjaa 2-1.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Jaahas, Raipen legioona ja Turun kirkkaat valot........HIFK häikästyi nollille. Karri Rämö!!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, jos tänään ei ollut tasaista peliä, niin oli ainakin jonkinsorttista jännitystä loppuun saakka. Onnea Raumalle, paransitte kuten ennakoin ja ansaittu kiinnitys. Huominen kaiken muuttaa voi.
 

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Kiitos Lukko! 1-3! Se oli dominointia 56 minuuttia. Huomenna sitten 60 minuutin dominointi, että saadaan se Lehtisen nolla!
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt Lukolla on elämänsä tilaisuus mennä finaaliin. Vaikka huomenna häviäisi niin kotona vielä mahdollisuus ratkaista sarja.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Voi että. Pelaajien pitäisi kuulemma itse latautua näihin peleihin. Kauheaa! Ei ole katsojia auttamassa ammattilaisia kesken välierien vaan pelaajien pitää itse kerätä tunne pelaamiseen. On se pelaajilla vaikeaa.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran puolusta kanssakannattajaa että kyllä minä Lukon kannattajana ymmärrän sen että negatiivisuus puskee helposti pintaan. Puskee itselläkin mutta yritän kääntää ajatukset väkisin positiivisiksi.
Mitä, Lukko kuitenkin lähes aina kärkikahinoissa... mistä moinen negailu. Ollut huippupleejia kuten Tukonen. Viimeksikin voittitte runkosarjan. Vitsit sikseen, nyt pitäisi voittaa mestaruus, jos vaan pelajien kasetti sen kestää ja rouva forutna ei astu eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös